BMW w reklamach z pytaniami o swoje samochody szuka pracowników
BMW Group Polska rozpoczyna proces rekrutacji na stanowiska u dealerów samochodów BMW do działu technicznego, produktowego i sprzedażowego. Akcję wspiera kampanią stworzoną we współpracy z agencją MAB.
„Dlaczego chciałby ten bagażnik?”, „Czy jego BMW potrzebuje przeglądu po zimie?”, „Dlaczego wybrałby koła BMW M Performance?” - to pytania skierowane do specjalistów, m.in. mechaników, lakierników czy sprzedawców. Właśnie do nich skierowana jest kampania rekrutacyjna przygotowana przez agencję MAB we współpracy z BMW Group Polska.
Reklamy, które pojawiły się na nośnikach outdoorowych, w internecie i w social media, opierają się na specjalistycznej wiedzy i kompetencjach, które powinni posiadać nowi pracownicy firmy: mechanicy, sprzedawcy czy doradcy serwisowi. Hasło „Jeśli wiesz, aplikuj” jest dedykowane ekspertom, którzy są zainteresowani rozwojem zawodowym w świecie samochodów marki premium.
Kampania potrwa do 6 listopada.
Dołącz do dyskusji: BMW w reklamach z pytaniami o swoje samochody szuka pracowników