Azjaci szukają w sieci informacji o elektronicznych gadżetach
Dla azjatyckich użytkowników internet jest najważniejszym źródłem informacji, szczególnie na temat urządzeń elektronicznych.
86 procent azjatyckich respondentów wykorzystuje internet do poszukiwania informacji na temat urządzeń elektronicznych - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując się na badanie przeprowadzone przez firmę Synovate.
Pod tym względem daleko w tyle znalazła się prasa i komunikacja ustna, na które wskazało 36 procent badanych.
Spośród elektronicznych gadżetów, respondenci najczęściej szukają online informacji na temat telefonów komórkowych, aparatów cyfrowych, laptopów i telewizorów.
W ciągu najbliższych dwunastu miesięcy badani szukający w sieci informacji na temat elektronicznych urządzeń zamierzają na nie wydać średnio 1.800 dolarów, a 35 procent z nich planuje dokonać takiego zakupu przez internet. Z kolei w ciągu poprzednich dwunastu miesięcy tego typu produkt kupiła 1/4 respondentów.
W badaniu firmy Synovate, które zostało zlecone przez firmę Microsoft Digital Advertising Solutions, udział wzięło 10 tysięcy azjatyckich użytkowników serwisu MSN/Windows Live.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Azjaci szukają w sieci informacji o elektronicznych gadżetach