AOL zwiększa przychód z reklam
Firma AOL zaprezentowała swoje wyniki finansowe za II kwartał bieżącego roku.
Internetowa firma zakończyła II kwartał stratą w wysokości 11,8 miliona dolarów. Dla porównania, w analogicznym okresie roku 2010 zanotowała ona 1,06 miliarda dolarów straty, co było spowodowane głównie odpisem w wysokości 1,4 miliarda dolarów związanym ze sprzedażą portalu społecznościowego Bebo.
Przychód AOL zmniejszył się w ujęciu rocznym o 8 proc., z 592,2 do 542,2 miliona dolarów.
Za to o 5 proc. wzrósł całkowity przychód firmy z reklam - z 304,7 do 319 milionów dolarów. To pierwszy wzrost odnotowany tutaj przez AOL od II kwartału 2008 roku. Z kolei drugi kwartał z rzędu zwiększył się przychód firmy z reklam typu display - o 14 proc., ze 121 do 137,6 miliona dolarów.
Dołącz do dyskusji: AOL zwiększa przychód z reklam