SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

3 życzenia do Złotej Rybki

Agencja Reklamowa GRAF przygotowała kampanię promocyjną dla firmy Frosta - lidera wśród producentów mrożonek rybnych – pod hasłem "3 życzenia do Złotej Rybki"

Akcja ma na celu budowanie rodzinnego, wizerunku Frosty, jako firmy przyjaznej dzieciom i skierowana jest do dzieci i młodzieży w wieku 4-15 lat i ich matek.

Promocja obejmuje 6 produktów rybnych Frosty, w tym produkt flagowy – Złote Paluszki Rybne, w opakowaniach których znajduje się zabawka do powieszenia: postacie „przyjaciół Złotej Rybki”. Akcja potrwa do stycznia 2005, w tym czasie odbędzie się dziesięć losowań po 10 nagród, każde zgłoszenie to możliwość wygrania od 1 do 3 nagród.

GRAF jest odpowiedzialny za kreację, obsługę i produkcję materiałów promocyjnych. Akcję wspierają działania ATL w postaci 15’’ animowanego spotu promocyjnego, który będzie pokazywany razem ze spotem wizerunkowym. Produkcją animacji, która powstała na podstawie kreacji GRAFU w studiu Odeon, zajął się Mariusz Kata z Flying Creative Team. Spot będzie emitowany w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN, TVN7, Tele5, TV4 oraz w 300 kinach na terenie całego kraju. Kampanii telewizyjnej towarzyszą akcje ulotkowania oraz degustacje w supermarketach.

Promocja wykorzystuje platformę komunikacyjną Złotej Rybki, którą Frosta zapoczątkowała w poprzednim roku akcją „Złota Rybka spełnia życzenia”, przygotowaną także przez GRAF.

GRAF współpracuje z firmą Frosta od 2 lat, w tym czasie przygotował trzy promocje konsumenckie: „Złota Rybka spełnia życzenia”, „Jedz, gdzie chcesz” i „3 życzenia do Złotej Rybki” oraz tematyczną prezentację multimedialną z okazji imprezy firmowej w Finlandii.

Dołącz do dyskusji: 3 życzenia do Złotej Rybki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl