SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

17 nominacji w Young Creatives 2013

W efekcie eliminacji do tegorocznej konkursu Young Creatives przyznano 17 nominacji. Zwycięskie teamy będą reprezentować Polskę w Young Lions Competition w Cannes.

W Young Creatives startują pracownicy branży komunikacji marketingowej mający do 30 lat w kategorii Clients, a do 28 lat w pozostałych kategoriach. W tegorocznych eliminacjach, które odbyły się w Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych, otrzymali do wykonania konkretny projekt.

Do kategorii Print zgłosiło się 28 dwuosobowych teamów. Ich zadaniem było stworzenie reklamy prasowej promującej portal carpoolingowy BrumBrum.pl. Brief napisała Agata Grabowska, a opiekunami merytorycznymi byli Iwona Kluszczyńska i Wojciech Dagiel.

W kategorii Film 15 teamów mieli za zadanie w ciągu 48 godzin nakręcić telefonem Sony Ericsson Xperia X8 spot pokazujący korzyści wynikające z używania Aplikacji mOkazje oferowanej przez mBank. Opiekunami merytorycznymi kategorii byli Iwona Kluszczyńska i Wojciech Dagiel.

W kategorii Cyber 13 teamów otrzymali do przygotowania banner promujący nowy produkt Filmastera. Kategorią opiekował się Bartek Wyszyński.

W kategorii Design 8 teamów mieli przeprowadzić lifting identyfikacji wizualnej oraz zaprojektować gadżet dla Pussy Project. Opiekunem tej kategorii był Edgar Bąk.

Zadaniem 13 teamów, które zgłosiły się w kategorii PR, było opracowanie strategii public relations dla kontynuacji zeszłorocznej kampanii Miasta „Poznań daje pracę”, na podstawie briefu Biura Promocji Miasta Poznania. Kategorią merytorycznie opiekował się Przemysław Wojak.

Do kategorii Clients zgłosiło się 11 teamów złożonych z pracowników marketingu i PR. Ich zadaniem było stworzenie planu zaangażowania własnej firmy (m.in. napisanie briefu kreatywnego) we wspólny projekt z Torem na Służewcu, mającym na celu spopularyzowanie Służewca, jako ciekawego miejsca na spędzenie wolnego czasu. Kategorią opiekował się Mariusz Pitura, patronat nad nią objęły SAR i Effie Awards, a w jury zasiadali przedstawiciele agencji reklamowych, domu mediowego, stratedzy i przedstawiciel klienta.

Nominacje w Young Creatives 2013
print
DDB WarszawaMariusz Sępek
Piotr Cichoński
180heartbeats+Jung v. Matt/ Cheil PolandAdam Marzec
Wojtek Kowalik
Havas Worldwide WarsawKatarzyna Ciejka
Mateusz Gaca
film
Saatchi&SaatchiDorota Pakuła Vel Rutka
Marek Wyżnikiewicz
180heartbeats+Jung v. Matt/ Cheil PolandAdam Marzec
Wojtek Kowalik
Leo BurnettJagoda Małyszek
Małgorzata Nierodzińska
cyber
Havas Worldwide WarsawMateusz Jankowski
Mateusz Gaca
K2Maciej Robak
Łukasz Szczybelski
design
Ogilvy & Mather AdverisingBartłomiej Walczuk
Wiktor Malinowski
DDB WarszawaEmilia Szkurłat
Mariusz Sępek
Saatchi&SaatchiKarol Góreczny
Karol Pomykała
PR
Partner of PromotionMagdalena Obłoza
Agata Kozak
DDB WaszawaMiron Mironiuk
Mariusz Sępek
Q&A ConsultingMarta Podhorecka
Urszula Czerwińska
clients
Kompania PiwowarskaIgor Zajda 
Dawid Stateczny
GlaxoSmithKlineNatalia Ausfeld
Diana Sukiennik
MaspexPiotr Tytyk
Aleksandra Czarnowska


 

Dołącz do dyskusji: 17 nominacji w Young Creatives 2013

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
onetiada
8 teamów mieli? 15 teamów mieli? A błąd składniowy mówi coś Państwu "dziennikarzom"?
odpowiedź
User
natali
Inna polska nominacja dotyczy MyWallet - na które można głosować (zaznaczając T-Mobile PL) - w konkursie międzynarodowym CMA: http://contactlessintelligence.com/contactless-mobile-awards-2012/cma-2013-the-industrys-choice/
odpowiedź
User
Bez komentarza
Kategoria PR
Nominowani: Q&A ConsultingMarta Podhorecka
Urszula Czerwińska

"Kategorią merytorycznie opiekował się Przemysław Wojak"

http://www.qaconsulting.pl/doswiadczenie: Przemysław Wojak Managing Partner
odpowiedź