Myc czy nie ?

Xiant Data ostatniej zmiany: 2010-12-30 10:22:47

Myc czy nie ?

2010-12-29 11:49:30 - Xiant

Witam

.... auto w taka pogode (temperatura), mam cale za przeproszeniem zasr...
przez ptaki i szyby juz takie brudne, ze ledwo co widac, przecieranie
juz niewiele daje. Chodzi mi o wode ktora wplywa w rozne zakamarki,
potem zamarznie i ... cholera wie co narobi ...



Pozdrawiam
Xiant



Re: Myc czy nie ?

2010-12-29 12:26:49 - Bydlę

On 2010-12-29 11:49:30 +0100, Xiant said:

> Witam
>
> ... auto w taka pogode (temperatura)


Myć.
Choć jakiś czas temu w sieć wpadł njus o tym, źe brudne auta palą mniej.
:-)


--
Bydlę




Re: Myc czy nie ?

2010-12-29 13:03:56 - Xiant

W dniu 2010-12-29 12:26, Bydlę pisze:
> On 2010-12-29 11:49:30 +0100, Xiant said:
>
>> Witam
>>
>> ... auto w taka pogode (temperatura)
>
>
> Myć.
> Choć jakiś czas temu w sieć wpadł njus o tym, źe brudne auta palą mniej.
> :-)
Witam

Buehehehehe, to moja skodzina powinna teraz ok 'litra na setke' palic :)


Pozdrawiam
Xiant





Re: Myc czy nie ?

2010-12-29 19:52:38 - Pszemol

Bydlę wrote in message
news:iff5tp$pc1$3@inews.gazeta.pl...
> Choć jakiś czas temu w sieć wpadł njus o tym, źe brudne auta palą mniej.
> :-)

A jak to argumentowano?




Re: Myc czy nie ?

2010-12-29 20:04:07 - ptoki

On 29 Gru, 19:52, Pszemol wrote:
> Bydlę wrote in message
>
> news:iff5tp$pc1$3@inews.gazeta.pl...
>
> > Choć jakiś czas temu w sieć wpadł njus o tym, źe brudne auta palą mniej.
> > :-)
>
> A jak to argumentowano?

Oporami aerodynamicznymi.
Poczytaj o skórze rekina.
W skrocie chodzi o to ze brudna powierzchnia jest chropowata i
powoduje mniejsze opory.



Re: Myc czy nie ?

2011-01-04 18:47:58 - radekp@konto.pl

Wed, 29 Dec 2010 11:04:07 -0800 (PST), w
<6ff2f277-d190-4fee-bb30-b204822a7d98@i41g2000vbn.googlegroups.com>, ptoki
napisał(-a):

> On 29 Gru, 19:52, Pszemol wrote:
> > Bydlę wrote in message
> >
> > news:iff5tp$pc1$3@inews.gazeta.pl...
> >
> > > Choć jakiś czas temu w sieć wpadł njus o tym, źe brudne auta palą mniej.
> > > :-)
> >
> > A jak to argumentowano?
>
> Oporami aerodynamicznymi.
> Poczytaj o skórze rekina.
> W skrocie chodzi o to ze brudna powierzchnia jest chropowata i
> powoduje mniejsze opory.

Gdyby tak było, w F1 na auta nanoszono by brud...




Re: Myc czy nie ?

2011-01-08 15:52:22 - Bydlę

radekp@konto.pl wrote:
> Wed, 29 Dec 2010 11:04:07 -0800 (PST), w
> <6ff2f277-d190-4fee-bb30-b204822a7d98@i41g2000vbn.googlegroups.com>,
ptoki
> napisał(-a):
>
>
>>On 29 Gru, 19:52, Pszemol wrote:
>>
>>>Bydlę wrote in message
>>>
>>>news:iff5tp$pc1$3@inews.gazeta.pl...
>>>
>>>
>>>>Choć jakiś czas temu w sieć wpadł njus o tym, źe brudne auta palą
mniej.
>>>>:-)
>>>
>>>A jak to argumentowano?
>>
>>Oporami aerodynamicznymi.
>>Poczytaj o skórze rekina.
>>W skrocie chodzi o to ze brudna powierzchnia jest chropowata i
>>powoduje mniejsze opory.
>
>
> Gdyby tak było, w F1 na auta nanoszono by brud...
>

Od kiedy F1 to wyścigi o kropelkę?

--
Bydlę




Re: Myc czy nie ?

2011-01-08 18:40:43 - Robert Rędziak

On Sat, 08 Jan 2011 15:52:22 +0100, Bydlę
wrote:

> Od kiedy F1 to wyścigi o kropelkę?

Od czasu wprowadzenia tego czy innego zapisu w regulaminie (np.
limitu 185 litrów paliwa na cały wyścig w bolidach z silnikiem
turbodoładowanym w 1988 roku, czy obecnego zakazu tankowania).
Oczywiście kropelka jest innych rozmiarów, ale apetyt na paliwo
to ważna rzecz również w wyścigach.

r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak e36/5 323ti giekao-at-gmail-dot-com

I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.



Re: Myc czy nie ?

2011-01-09 20:22:28 - Bydlę

Robert Rędziak wrote:
> On Sat, 08 Jan 2011 15:52:22 +0100, Bydlę
> wrote:
>
> >>Od kiedy F1 to wyścigi o kropelkę?
> >
> Od czasu wprowadzenia tego czy innego zapisu w regulaminie (np.
> limitu 185 litrów paliwa na cały wyścig w bolidach z silnikiem
> turbodoładowanym w 1988 roku, czy obecnego zakazu tankowania).

Tak.
I dalej nie są to wyścigi o kropelkę.
:-)

> Oczywiście kropelka jest innych rozmiarów, ale apetyt na paliwo
> to ważna rzecz również w wyścigach.

Nie w skali, o której pisali (brytyjscy?) naukowcy, badający to empirycznie.
:-)

(zresztą ich aerodynamika robi coś innego, niż w cywilnych
samochodach... grzebanie w tym dałoby pyrrusowe zwycięstwo ekonomii nad
głównym celem tej imprezy)


--
Bydlę




Re: Myc czy nie ?

2011-01-11 19:29:22 - radekp@konto.pl

Sat, 08 Jan 2011 15:52:22 +0100, w , Bydlę
napisał(-a):

> > Gdyby tak było, w F1 na auta nanoszono by brud...
>
> Od kiedy F1 to wyścigi o kropelkę?

W chwili obecnej jak najbardziej.




Re: Myc czy nie ?

2011-01-10 14:18:36 - kamil

On 04/01/2011 17:47, radekp@konto.pl wrote:
> Wed, 29 Dec 2010 11:04:07 -0800 (PST), w
> <6ff2f277-d190-4fee-bb30-b204822a7d98@i41g2000vbn.googlegroups.com>, ptoki
> napisał(-a):
>
>> On 29 Gru, 19:52, Pszemol wrote:
>>> Bydlę wrote in message
>>>
>>> news:iff5tp$pc1$3@inews.gazeta.pl...
>>>
>>>> Choć jakiś czas temu w sieć wpadł njus o tym, źe brudne auta palą mniej.
>>>> :-)
>>>
>>> A jak to argumentowano?
>>
>> Oporami aerodynamicznymi.
>> Poczytaj o skórze rekina.
>> W skrocie chodzi o to ze brudna powierzchnia jest chropowata i
>> powoduje mniejsze opory.
>
> Gdyby tak było, w F1 na auta nanoszono by brud...


Moze zaczna inwestowac w bloto w sprayu do terenowek?


--
Pozdrawiam
Kamil



Re: Myc czy nie ?

2011-01-10 14:23:36 - J.F.

On Tue, 04 Jan 2011 18:47:58 +0100, radekp@konto.pl wrote:
>> > A jak to argumentowano?
>> Oporami aerodynamicznymi.
>> Poczytaj o skórze rekina.
>> W skrocie chodzi o to ze brudna powierzchnia jest chropowata i
>> powoduje mniejsze opory.
>
>Gdyby tak było, w F1 na auta nanoszono by brud...

A skad wiesz czy nie jest nanoszony ?

Robi sie tak .. ale nie w F1.
Raczej w modelarstwie, gdzie odpowiednia predkosc i male wymiary
powoduja ze przynosi to zysk.

J.





Re: Myc czy nie ?

2011-01-10 14:31:05 - kamil

On 10/01/2011 13:23, J.F. wrote:
> On Tue, 04 Jan 2011 18:47:58 +0100, radekp@konto.pl wrote:
>>>> A jak to argumentowano?
>>> Oporami aerodynamicznymi.
>>> Poczytaj o skórze rekina.
>>> W skrocie chodzi o to ze brudna powierzchnia jest chropowata i
>>> powoduje mniejsze opory.
>>
>> Gdyby tak było, w F1 na auta nanoszono by brud...
>
> A skad wiesz czy nie jest nanoszony ?
>
> Robi sie tak .. ale nie w F1.
> Raczej w modelarstwie, gdzie odpowiednia predkosc i male wymiary
> powoduja ze przynosi to zysk.

Ty naprawno mowisz o blocie, ktore bylo tematem watku? Jedyne co zimowe
bloto daje, to dodatkowe obciazenie zwiekszajace zuzycie paliwa.



--
Pozdrawiam
Kamil



Re: Myc czy nie ?

2011-01-11 13:21:21 - Bydlę

kamil wrote:
> On 10/01/2011 13:23, J.F. wrote:
>
>> On Tue, 04 Jan 2011 18:47:58 +0100, radekp@konto.pl wrote:
>>
>>>>> A jak to argumentowano?
>>>>
>>>> Oporami aerodynamicznymi.
>>>> Poczytaj o skórze rekina.
>>>> W skrocie chodzi o to ze brudna powierzchnia jest chropowata i
>>>> powoduje mniejsze opory.
>>>
>>>
>>> Gdyby tak było, w F1 na auta nanoszono by brud...
>>
>>
>> A skad wiesz czy nie jest nanoszony ?
>>
>> Robi sie tak .. ale nie w F1.
>> Raczej w modelarstwie, gdzie odpowiednia predkosc i male wymiary
>> powoduja ze przynosi to zysk.
>
> Ty naprawno mowisz o blocie, ktore bylo tematem watku?

Tematem było odwieczne pytanie tego ksiącia z Danii (Myć albo nie myć,
oto jest pytanie!)

> Jedyne co zimowe
> bloto daje, to dodatkowe obciazenie zwiekszajace zuzycie paliwa.

A Brytyjczycy pisali o aucie nieumytym po prostu, nie o zabłoconym.
:-)


--
Bydlę




Re: Myc czy nie ?

2011-01-11 13:47:22 - Jakub Witkowski

W dniu 2011-01-04 18:47, radekp@konto.pl pisze:

>>>> Choć jakiś czas temu w sieć wpadł njus o tym, źe brudne auta palą mniej.
>>>> :-)
>>>
>>> A jak to argumentowano?
>>
>> Oporami aerodynamicznymi.
>> Poczytaj o skórze rekina.
>> W skrocie chodzi o to ze brudna powierzchnia jest chropowata i
>> powoduje mniejsze opory.

Czasem tak, czasem nie.

> Gdyby tak było, w F1 na auta nanoszono by brud...

Może przy prędkościach spotykanych w F1 liczba Reynoldsa jest już na tyle duża,
że turbulizatory nie opłacają się, bo lepsze efekty daje opływ laminarny :)

--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.



Re: Myc czy nie ?

2010-12-30 00:39:06 - Bydlę

On 2010-12-29 20:04:07 +0100, ptoki said:

> On 29 Gru, 19:52, Pszemol wrote:
>> Bydlę wrote in message
>>
>> news:iff5tp$pc1$3@inews.gazeta.pl...
>>
>>> Choć jakiś czas temu w sieć wpadł njus o tym, źe brudne auta
> palą mniej.
>>> :-)
>>
>> A jak to argumentowano?
>
> Oporami aerodynamicznymi.
> Poczytaj o skórze rekina.
> W skrocie chodzi o to ze brudna powierzchnia jest chropowata i
> powoduje mniejsze opory.

Piłeczki golfowe też mają swoje zagłębienia nie bez powodu.
:-)


--
Bydlę




Re: Myc czy nie ?

2010-12-30 00:41:55 - Bydlę

On 2010-12-30 00:39:06 +0100, Bydlę said:

> On 2010-12-29 20:04:07 +0100, ptoki said:
>
>> On 29 Gru, 19:52, Pszemol wrote:
>>> Bydlę wrote in message
>>>
>>> news:iff5tp$pc1$3@inews.gazeta.pl...
>>>
>>>> Choć jakiś czas temu w sieć wpadł njus o tym, źe brudne auta
>> palą mniej.
>>>> :-)
>>>
>>> A jak to argumentowano?
>>
>> Oporami aerodynamicznymi.
>> Poczytaj o skórze rekina.
>> W skrocie chodzi o to ze brudna powierzchnia jest chropowata i
>> powoduje mniejsze opory.
>
> Piłeczki golfowe też mają swoje zagłębienia nie bez powodu.
> :-)

I szybki gógiel:


--


Bydlę




Re: Myc czy nie ?

2011-01-02 06:47:58 - Pszemol

Bydlę wrote in message
news:ifgh03$5dv$1@inews.gazeta.pl...
> On 2010-12-30 00:39:06 +0100, Bydlę said:
>
>> On 2010-12-29 20:04:07 +0100, ptoki said:
>>
>>> On 29 Gru, 19:52, Pszemol wrote:
>>>> Bydlę wrote in message
>>>>
>>>> news:iff5tp$pc1$3@inews.gazeta.pl...
>>>>
>>>>> Choć jakiś czas temu w sieć wpadł njus o tym, źe brudne auta
>>> palą mniej.
>>>>> :-)
>>>>
>>>> A jak to argumentowano?
>>>
>>> Oporami aerodynamicznymi.
>>> Poczytaj o skórze rekina.
>>> W skrocie chodzi o to ze brudna powierzchnia jest chropowata i
>>> powoduje mniejsze opory.
>>
>> Piłeczki golfowe też mają swoje zagłębienia nie bez powodu.
>> :-)
>
> I szybki gógiel:
>
>

Jako źródło podają tą prezentację:
www2.mech.kth.se/courses/5C1211/Casiraghi_2010.pdf
w której nie znalazłem nic na temat brudnej powierzchni...

Zresztą śmiem wątpić żeby zyski jakie daje chropowata powierzchnia
przy idealnie wyprofilowanym bolidzie do wyścigów przenosiły się
nawet w ułamku procenta na raczej mało wyśrubowane samochody
do jazdy po drogach. Większe zyski pewnie osiągnie się pompując
koła ciut więcej i jadąc na ćwierci baku benzyny zamiast całym...




Re: Myc czy nie ?

2011-01-11 13:45:46 - ptoki

On 2 Sty, 06:47, Pszemol wrote:
> Bydlę wrote in message
>
> news:ifgh03$5dv$1@inews.gazeta.pl...
>
>
>
> > On 2010-12-30 00:39:06 +0100, Bydlę said:
>
> >> On 2010-12-29 20:04:07 +0100, ptoki said:
>
> >>> On 29 Gru, 19:52, Pszemol wrote:
> >>>> Bydlę wrote in message
>
> >>>>news:iff5tp$pc1$3@inews.gazeta.pl...
>
> >>>>> Choć jakiś czas temu w sieć wpadł njus o tym, źe brudne auta
> >>> palą mniej.
> >>>>> :-)
>
> >>>> A jak to argumentowano?
>
> >>> Oporami aerodynamicznymi.
> >>> Poczytaj o skórze rekina.
> >>> W skrocie chodzi o to ze brudna powierzchnia jest chropowata i
> >>> powoduje mniejsze opory.
>
> >> Piłeczki golfowe też mają swoje zagłębienia nie bez powodu.
> >> :-)
>
> > I szybki gógiel:
>
> >
>
> Jako źródło podają tą prezentację:www2.mech.kth.se/courses/5C1211/Casiraghi_2010.pdf
> w której nie znalazłem nic na temat brudnej powierzchni...
>
> Zresztą śmiem wątpić żeby zyski jakie daje chropowata powierzchnia
> przy idealnie wyprofilowanym bolidzie do wyścigów przenosiły się
> nawet w ułamku procenta na raczej mało wyśrubowane samochody
> do jazdy po drogach. Większe zyski pewnie osiągnie się pompując
> koła ciut więcej i jadąc na ćwierci baku benzyny zamiast całym....

Oni nie musza brudzic auta by osiagnac podobny efekt.
Odpowiednie spoilery (zbadaj skad sie bierze nazwa) odpowiednio
profiluja przeplyw powietrza.
I rezultat jest taki ze o karoserie bolidu niewiele strug powietrza
sie ociera. Wiekszosc leci ponad nia odchylana platami albo wpada w
otwory zasysajace...



Re: Myc czy nie ?

2010-12-29 12:48:40 - Mateusz

Mimo wszystko pamiętaj: częste mycie skraca życie ;-)

a tak na poważnie to ja bym też mył, w szczególności jak masz jakieś
ptasie odchody (nie daj boże gołębi) na karoserii - jak będziesz
zwlekał to pojawi się mat.



Re: Myc czy nie ?

2010-12-29 13:06:48 - Xiant

W dniu 2010-12-29 12:48, Mateusz pisze:
> Mimo wszystko pamiętaj: częste mycie skraca życie ;-)
>
> a tak na poważnie to ja bym też mył, w szczególności jak masz jakieś
> ptasie odchody (nie daj boże gołębi) na karoserii - jak będziesz
> zwlekał to pojawi się mat.
Witam

No to raz a dwa, ze wyglada to srednio estetycznie, wyjatkowo sie
ptaszki pos(ta)raly :P
Przyznam sie, ze na 1-szym swoim aucie parkowanym pod blokiem jeszcze
mialem kiedys podobnie i takie ptasie slady z maski ... zdrapalem
skrobaczka do szyb :)) Wiosna po solidnym mycia mialem mine prawde
mowiac troche glupia, na szczescie nowoczesna chemia robi postepy i
znalazlem srodek ktory sobie z takimi rysami poradzil prawie bez sladu :)


Pozdrawiam
Xiant




Re: Myc czy nie ?

2010-12-29 13:55:04 - Mateusz

On 29 Gru, 13:06, Xiant wrote:

> No to raz a dwa, ze wyglada to srednio estetycznie, wyjatkowo sie
> ptaszki pos(ta)raly :P
> Przyznam sie, ze na 1-szym swoim aucie parkowanym pod blokiem jeszcze
> mialem kiedys podobnie i takie ptasie slady z maski ... zdrapalem
> skrobaczka do szyb :)) Wiosna po solidnym mycia mialem mine prawde
> mowiac troche glupia, na szczescie nowoczesna chemia robi postepy i
> znalazlem srodek ktory sobie z takimi rysami poradzil prawie bez sladu :)

co do estetyki to się zgadzam ;-) czym Ci ludzie te ptaki teraz
karmią...
Co do tego środku to znajomy miał podobny problem i załatwił wszystko
aerografem - ale to wiadomo - nie każdy ma ku temu warunki, o sprzęcie
już nie wspominając.
Pamiętasz czego używałeś ? pasty i wosku czy mówimy tylko o jednym
środku ?



Re: Myc czy nie ?

2010-12-29 14:02:51 - Xiant

W dniu 2010-12-29 13:55, Mateusz pisze:
> On 29 Gru, 13:06, Xiant wrote:
>
>> No to raz a dwa, ze wyglada to srednio estetycznie, wyjatkowo sie
>> ptaszki pos(ta)raly :P
>> Przyznam sie, ze na 1-szym swoim aucie parkowanym pod blokiem jeszcze
>> mialem kiedys podobnie i takie ptasie slady z maski ... zdrapalem
>> skrobaczka do szyb :)) Wiosna po solidnym mycia mialem mine prawde
>> mowiac troche glupia, na szczescie nowoczesna chemia robi postepy i
>> znalazlem srodek ktory sobie z takimi rysami poradzil prawie bez sladu :)
>
> co do estetyki to się zgadzam ;-) czym Ci ludzie te ptaki teraz
> karmią...
> Co do tego środku to znajomy miał podobny problem i załatwił wszystko
> aerografem - ale to wiadomo - nie każdy ma ku temu warunki, o sprzęcie
> już nie wspominając.
> Pamiętasz czego używałeś ? pasty i wosku czy mówimy tylko o jednym
> środku ?
Witam

Ceramiczniej pasty, francuski produkt, wysle Ci nazwe wieczorem, musze
poszukac.


Pozdrawiam
Xiant




Re: Myc czy nie ?

2010-12-29 17:15:19 - Przemysław Czaja


Użytkownik Xiant

>> Pamiętasz czego używałeś ? pasty i wosku czy mówimy tylko o jednym
>> środku ?
> Witam
>
> Ceramiczniej pasty, francuski produkt, wysle Ci nazwe wieczorem, musze
> poszukac.

Może Xiantic?

;-)




Re: Myc czy nie ?

2010-12-29 14:24:52 - Przemysław Gubernat

W dniu 2010-12-29 11:49, Xiant pisze:
> Witam
>
> ... auto w taka pogode (temperatura), mam cale za przeproszeniem zasr... przez
> ptaki i szyby juz takie brudne, ze ledwo co widac, przecieranie juz niewiele
> daje. Chodzi mi o wode ktora wplywa w rozne zakamarki, potem zamarznie i ...
> cholera wie co narobi ...
>
Ja myję, ale staram się to zrobić przed dłuższą trasą (100 km) aby całą wodę
wywiać oraz wygrzać.

--
[WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
CB: Intek M-490 ML 145

+-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
| _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
+-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+



Re: Myc czy nie ?

2010-12-29 19:54:31 - Pszemol

Przemysław Gubernat wrote in
message news:iffcr1$lnm$1@pyro.tvk.wroc.pl...
> W dniu 2010-12-29 11:49, Xiant pisze:
>> Witam
>>
>> ... auto w taka pogode (temperatura), mam cale za przeproszeniem zasr...
>> przez
>> ptaki i szyby juz takie brudne, ze ledwo co widac, przecieranie juz
>> niewiele
>> daje. Chodzi mi o wode ktora wplywa w rozne zakamarki, potem zamarznie i
>> ...
>> cholera wie co narobi ...
>>
> Ja myję, ale staram się to zrobić przed dłuższą trasą (100 km) aby całą
> wodę
> wywiać oraz wygrzać.

:-)

A po trasie 100km w zimie auto wygląda w ogóle nieco lepiej niż przed
myciem?




Re: Myc czy nie ?

2010-12-30 01:22:58 - Przemysław Gubernat

W dniu 2010-12-29 19:54, Pszemol pisze:
> Przemysław Gubernat wrote in message
> news:iffcr1$lnm$1@pyro.tvk.wroc.pl...
>> W dniu 2010-12-29 11:49, Xiant pisze:
>>> Witam
>>>
>>> ... auto w taka pogode (temperatura), mam cale za przeproszeniem zasr... przez
>>> ptaki i szyby juz takie brudne, ze ledwo co widac, przecieranie juz niewiele
>>> daje. Chodzi mi o wode ktora wplywa w rozne zakamarki, potem zamarznie i ...
>>> cholera wie co narobi ...
>>>
>> Ja myję, ale staram się to zrobić przed dłuższą trasą (100 km) aby całą wodę
>> wywiać oraz wygrzać.
>
> :-)
>
> A po trasie 100km w zimie auto wygląda w ogóle nieco lepiej niż przed myciem?

O 2 poziomy lepiej :D Pod warunkiem że:
* nie solą
* nie pada
* jest mniej niż -5 st. C

--
[WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
CB: Intek M-490 ML 145

+-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
| _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
+-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+



Re: Myc czy nie ?

2010-12-30 10:22:47 - Agent

?
Użytkownik Xiant napisał w wiadomości
news:iff3re$ldv$1@news.onet.pl...
> Witam
>
> ... auto w taka pogode (temperatura), mam cale za przeproszeniem zasr...
> przez ptaki i szyby juz takie brudne, ze ledwo co widac, przecieranie juz
> niewiele daje. Chodzi mi o wode ktora wplywa w rozne zakamarki, potem
> zamarznie i ... cholera wie co narobi ...
>
Myłem/myję już 3 swoje auto zimą podczas mrozów i wszystko gra. Od myjni na
parking mam ok 2 km. Jak jest mocny mróz to nawet lepiej bo zachodzi
sublimacja i resztki lodu odparowują po 1 dniu.




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS