Można to kupić w Polsce?
2011-11-19 21:09:52 - megrimsNOSPAM@interia.pl
Re: Można to kupić w Polsce?
2011-11-19 22:47:03 - made myself
> www.exeros-technologies.com/mita-snow-chains
Wygląda na to, że opona musi mieć dość szeroki i głęboki rowek na całym
obwodzie. Nie wszystkie zimówki go mają, jak choćby Alpin A4 i Conti TS800.
Pzdr,
made_myself
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> www.gazeta.pl/usenet/
Re: Można to kupić w Polsce?
2011-11-19 23:40:43 - DoQ
>> www.exeros-technologies.com/mita-snow-chains
> Wygląda na to, że opona musi mieć dość szeroki i głęboki rowek na całym
> obwodzie. Nie wszystkie zimówki go mają, jak choćby Alpin A4 i Conti TS800.
Albo założyć na letnią, tak jak na zdjęciu.
--
Paweł
Re: Można to kupić w Polsce?
2011-11-20 00:11:53 - made myself
> W dniu 19-11-2011 22:47, made myself pisze:
>>> www.exeros-technologies.com/mita-snow-chains
>> Wygląda na to, że opona musi mieć dość szeroki i głęboki rowek na całym
>> obwodzie. Nie wszystkie zimówki go mają, jak choćby Alpin A4 i Conti TS800.
>
> Albo założyć na letnią, tak jak na zdjęciu.
Na lato akurat mam Rainsporty 2 które dostałem z autem, więc by się nie udało
;)
Swoją drogą koszmarne opony :/
--
Pzdr,
made_myself
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> www.gazeta.pl/usenet/
Re: Można to kupić w Polsce?
2011-11-20 01:44:39 - DoQ
> Na lato akurat mam Rainsporty 2 które dostałem z autem, więc by się nie udało
> ;)
> Swoją drogą koszmarne opony :/
Czemu? Śliskie, czy słabo wode wybierają?
--
Paweł
Re: Można to kupić w Polsce?
2011-11-20 02:22:32 - made myself
> W dniu 20-11-2011 00:11, made myself pisze:
>> Na lato akurat mam Rainsporty 2 które dostałem z autem, więc by się nie
udało
>> ;)
>> Swoją drogą koszmarne opony :/
>
> Czemu? Śliskie, czy słabo wode wybierają?
Na wodzie jest akurat całkiem nieźle. Natomiast mają koszmarnie miękką
ściankę, wchodząc w zakręt przez ułamek sekundy ma się wrażenie, że auto
traci przyczepność, co przy rozmiarze 205/45R16 jest jakąś masakrą.
Do tego jak jest bardzo ciepło to robią się jakieś takie śliskie.
No i nie piszczą, więc nie wiadomo ile się ma jeszcze zapasu ;)
--
Pzdr,
made_myself
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> www.gazeta.pl/usenet/
Re: Można to kupić w Polsce?
2011-11-20 17:54:13 - DoQ
> Na wodzie jest akurat całkiem nieźle. Natomiast mają koszmarnie miękką
> ściankę, wchodząc w zakręt przez ułamek sekundy ma się wrażenie, że auto
> traci przyczepność, co przy rozmiarze 205/45R16 jest jakąś masakrą.
Ja mam podobnie z letnimi CSC3 - wydaje mi się że ścianki są nieco za
miękkie, ale może dzięki temu nie rzuca się tak po koleinach ;) Choć
ogólnie jestem z nich b.zadowolony.
--
Paweł
Re: Można to kupić w Polsce?
2011-11-20 18:59:01 - to
> Ja mam podobnie z letnimi CSC3 - wydaje mi się że ścianki są nieco za
> miękkie, ale może dzięki temu nie rzuca się tak po koleinach ;) Choć
> ogólnie jestem z nich b.zadowolony.
Ja mam jeszcze CSC2 i mam wrażenie, że ścianki są wyjątkowo twarde. Ale
może to kwestia rozmiaru i indeksu prędkości. Jaki masz?
--
An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools. -- Ernest Hemingway
Re: Można to kupić w Polsce?
2011-11-20 22:01:41 - DoQ
>
> Ja mam jeszcze CSC2 i mam wrażenie, że ścianki są wyjątkowo twarde. Ale
> może to kwestia rozmiaru i indeksu prędkości. Jaki masz?
225/45/17 91Y - samochód kupiłem na jakichś Bridgestonach, te były
twarde jak deski...
--
Paweł
Re: Można to kupić w Polsce?
2011-11-20 21:14:18 - to
> 225/45/17 91Y - samochód kupiłem na jakichś Bridgestonach, te były
> twarde jak deski...
Ja mam 225/40/18 92Y XL -- pewnie stąd ta różnica. Chyba, że coś w 3
zmienili pod tym względem, ale raczej wątpię.
--
An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools. -- Ernest Hemingway
Re: Można to kupić w Polsce?
2011-11-20 22:25:44 - DoQ
>> 225/45/17 91Y - samochód kupiłem na jakichś Bridgestonach, te były
>> twarde jak deski...
> Ja mam 225/40/18 92Y XL -- pewnie stąd ta różnica. Chyba, że coś w 3
> zmienili pod tym względem, ale raczej wątpię.
Noo pewnie dlatego że XLka, zimówki mam 215/50/17 V XL i świetnie się
spisują jak na zimówki :)
--
Paweł
Re: Można to kupić w Polsce?
2011-11-20 08:11:14 - megrimsNOSPAM@interia.pl
> megrimsNOSPAM@interia.pl
>
>> www.exeros-technologies.com/mita-snow-chains
>
> Wygląda na to, że opona musi mieć dość szeroki i głęboki rowek na całym
> obwodzie. Nie wszystkie zimówki go mają, jak choćby Alpin A4 i Conti TS800.
>
> Pzdr,
> made_myself
>
W porównaniu do tradycyjnych choć by najlepszych łańcuchów, pomysł z tym
wydaje się genialny. Chętnie bym takie coś na zimę zawinął. A opony
trzeba takie dobrać, aby to pasowało.
Re: Można to kupić w Polsce?
2011-11-20 08:47:06 - kamil/Endurorider.pl
> W porównaniu do tradycyjnych choć by najlepszych łańcuchów, pomysł z tym
> wydaje się genialny. Chętnie bym takie coś na zimę zawinął. A opony
> trzeba takie dobrać, aby to pasowało.
Jesteśmy w EU, oni też są w EU więc nie ma problemu z wysyłką, prawda.
--
pozdrawiam
kml
Re: Można to kupić w Polsce?
2011-11-20 11:13:40 - megrimsNOSPAM@interia.pl
> Użytkownik
>
>> W porównaniu do tradycyjnych choć by najlepszych łańcuchów, pomysł z tym
>> wydaje się genialny. Chętnie bym takie coś na zimę zawinął. A opony
>> trzeba takie dobrać, aby to pasowało.
>
> Jesteśmy w EU, oni też są w EU więc nie ma problemu z wysyłką, prawda.
>
>
Prawda.
Re: Można to kupić w Polsce?
2011-11-20 13:48:59 - J.F.
>>> www.exeros-technologies.com/mita-snow-chains
>>
> W porównaniu do tradycyjnych choć by najlepszych łańcuchów, pomysł z tym
> wydaje się genialny. Chętnie bym takie coś na zimę zawinął.
Na stale ? przeciez nie wolno.
Tak sie na to patrze i mam nieodparte wrazenie ze po paru uzyciach to sie
bedzie rozpadac w rekach (tzn przed zalozeniem), zakladanie w sniegu okaze
sie trudne, a na nieskretne kola jeszcze trudniejsze.
J.
Re: Można to kupić w Polsce?
2011-11-20 15:45:56 - made myself
> W porównaniu do tradycyjnych choć by najlepszych łańcuchów, pomysł z tym
> wydaje się genialny. Chętnie bym takie coś na zimę zawinął. A opony
> trzeba takie dobrać, aby to pasowało.
Przyznam, że ja tej genialności nie dostrzegam. Jest to na pewno jakieś
rozwinięcie idei łańcuchów i część wad eliminuje, natomiast mnóstwo
ich tu wciąż dostrzegam.
Dla mnie genialna jest idea spiderów. Jakbym miał opony zmieniać i dać
270 funtów za tę Mitę... PEWAG Spikes Spider Compact 2 kosztuje 1300 pln i
wydaje mi się duuuużo lepszym pomysłem. Praktycznie eliminującym wady
łańcuchów dotyczące montażu. Masz zamiar tę Mitę dystrybuować w PL czy co? ;)
--
Pzdr,
made_myself
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> www.gazeta.pl/usenet/
Re: Można to kupić w Polsce?
2011-11-20 16:56:46 - megrimsNOSPAM@interia.pl
> megrimsNOSPAM@interia.pl
>
>> W porównaniu do tradycyjnych choć by najlepszych łańcuchów, pomysł z tym
>> wydaje się genialny. Chętnie bym takie coś na zimę zawinął. A opony
>> trzeba takie dobrać, aby to pasowało.
>
> Przyznam, że ja tej genialności nie dostrzegam. Jest to na pewno jakieś
> rozwinięcie idei łańcuchów i część wad eliminuje, natomiast mnóstwo
> ich tu wciąż dostrzegam.
>
> Dla mnie genialna jest idea spiderów. Jakbym miał opony zmieniać i dać
> 270 funtów za tę Mitę... PEWAG Spikes Spider Compact 2 kosztuje 1300 pln i
> wydaje mi się duuuużo lepszym pomysłem. Praktycznie eliminującym wady
> łańcuchów dotyczące montażu. Masz zamiar tę Mitę dystrybuować w PL czy co? ;)
>
A po chuj?
Re: Można to kupić w Polsce?
2011-11-20 19:14:58 - Pszemol
news:jab3r4$h2k$1@inews.gazeta.pl...
> megrimsNOSPAM@interia.pl
>
>> W porównaniu do tradycyjnych choć by najlepszych łańcuchów, pomysł z tym
>> wydaje się genialny. Chętnie bym takie coś na zimę zawinął. A opony
>> trzeba takie dobrać, aby to pasowało.
>
> Przyznam, że ja tej genialności nie dostrzegam. Jest to na pewno jakieś
> rozwinięcie idei łańcuchów i część wad eliminuje, natomiast mnóstwo
> ich tu wciąż dostrzegam.
>
> Dla mnie genialna jest idea spiderów. Jakbym miał opony zmieniać i dać
> 270 funtów za tę Mitę... PEWAG Spikes Spider Compact 2 kosztuje 1300 pln i
> wydaje mi się duuuużo lepszym pomysłem. Praktycznie eliminującym wady
> łańcuchów dotyczące montażu. Masz zamiar tę Mitę dystrybuować w PL czy co?
> ;)
Jest jeszcze Michelin Easy Grip...
Re: Można to kupić w Polsce?
2011-11-21 09:41:14 - WW
>
> Dla mnie genialna jest idea spiderów. Jakbym miał opony zmieniać i dać
> 270 funtów za tę Mitę... PEWAG Spikes Spider Compact 2 kosztuje 1300 pln i
> wydaje mi się duuuużo lepszym pomysłem. Praktycznie eliminującym wady
> łańcuchów dotyczące montażu. Masz zamiar tę Mitę dystrybuować w PL czy co? ;)
>
W zeszłym sezonie widziałem jak facet zakładał Thule K-Summit.
Też zakładał z zewnątrz i szybko, dlatego mi się spodobały.
W każdym razie podjechał, a ja zostałem.
Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik
Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm
Re: Można to kupić w Polsce?
2011-11-22 15:26:22 - Sebastian Kaliszewski
> On 11/19/2011 10:47 PM, made myself wrote:
>> megrimsNOSPAM@interia.pl
>>
>>> www.exeros-technologies.com/mita-snow-chains
>>
>> Wygląda na to, że opona musi mieć dość szeroki i głęboki rowek na całym
>> obwodzie. Nie wszystkie zimówki go mają, jak choćby Alpin A4 i Conti
>> TS800.
>>
>> Pzdr,
>> made_myself
>>
>
> W porównaniu do tradycyjnych choć by najlepszych łańcuchów, pomysł z tym
> wydaje się genialny.
Łoj... Ja tu widzę parę problemów...
1. Upierdliwe zakładanie:
-- czyszczenie rowka -- zapewne zaraz będziesz upaćkany w brei.
-- staranne wtykanie łańcucha -- jak się przy czyszczeniu nie upaćkałeś, to
teraz ci się już uda na pewno
-- plastykowe tymczasowe zapinki -- przewlekamy przez koło w ciasnym błotniku
-- noo, teraz to już się po łokcie uwalisz. Zresztą, po niechybnej walce (patrz
-> p.3) będzie Ci już wszystko jedno.
-- czynności powtarzamy dla drugiego koła
-- trzeba się przetoczyć o ok metr -- zatem strzepujesz z siebie błoto,
wsiadasz do kabiny, odpalasz i przejeżdżasz
-- trzeba założyć do końca -- powrót do zabawy w błocie. Rękawiczki już pewnie
przemoczone, o ile były na tyle cienkie żeby dało się w nich walczyć z
czortostwem, więc rąk nie czujesz. Jeśli miałeś dobre nieprzemakalne narciarskie
to pewnie je zdjąłeś bo robota okazała się zbyt precyzyjna-- wtedy już rąk nie
czujesz. A może masz w samochodzie gumowe, żeby przynajmniej rąk nie uwalić?
wtedy ręce masz suche ale i tak ich nie czujesz :).
-- a teraz gwóźdź programu! Zakładamy naciągacze! Rąk już nie czuć, a tu
trzeba jakąś śrubką kręcić (żeby naciągacz nie zeskoczył).
-- w końcu zakładasz tę klamkę, naciągasz, pomagasz wskoczyć ostatniej
zaczepce, zdejmujesz naciągacz (pamiętaj(!) o tym mimo wqrwu, uświnienia i
przemarzniętych łap ;) )
-- jeszcze tylko zdjęcie ty tymczasowych zapinek. Miejmy nadzieję że po
przetoczeniu stanąłęś tak, że żadna nie jest przyciśnięta kołem do drogi ;).
Pozostaje tylko wrzucić narzędzia do bagażnika, ponownie otrzepać się, zdjąć
przemoczone rękawiczki, założyć suche (jak jakieś są), wsiąć do kabiny, odpalić
silnik, włączyć ogrzewanie, położyć łapy na nawiewie i poczekać 5min na poerót
czucia ;)
2. Nieco upierdliwe zdejmowanie
-- wszystko uwalone w słonej brei a tu (znowu) trzeba ten element naciągający
zakładać i jakąś śrubeczką regulować.
3. Mam podejrzenie graniczące z pewnością, że w realnej sytuacji (czyt.
zaśnieżone pobocze gdzieś przy wjeździe na boczną oblodzoną drogę, zimno, łapy
grabieją, śnieg na głowę pruszy) to ten łańcuch będzie miał tendencję do
rozdzielania się na czynniki pierwsze (osobne ogniwka). Jeśli od razu nie oakże
się, że w pudełku leżał porozdzielany.
> Chętnie bym takie coś na zimę zawinął. A opony
> trzeba takie dobrać, aby to pasowało.
Elegancko rozwiązane klasyczne łańcuchy robił wrocławski Panek. Zapinane nie na
jakieś samonaciągające gumki badziewki tylko na solidny mimośrodowy zamek --
genialnie prosty a równocześnie pewny i skuteczny. Całość tak skonstruowana, że
można założyć bez przytulania się do koła (klasyczny łańcuch z naciągaczem ma
zwykle obręcz z plecionki którą trzeba zapiąć po wewnętrznej stronie koła --
sama radość przy -3C klęcząć w słonym błotku przylulać się do koła ;) ). Łańcuch
zakładasz bez zapiania czegokolwiek od wewnątrz, trzeba tylko za kołem
przeciągnąć jedną końcówkę -- ale do tego w zestawie jest (bardzo proste)
narzędzie (kawałek drutu zagięty na końcu w haczyk). Przeciągasz i zapinasz
wygodnie z przodu. Nie ma żadnego przejeżdżania o metr i dopinania, itd.
Niestety, nie wiem czy dalej są produkowane -- właściciel podobno zmarł i firma
przez spadkobierców została sprzedana chyba innemu producentowi łąńcuchów. Czy
ten nowy stosuje na prawdę genialne patenty Panka -- nie wiem.
pzdr
\SK
--
Never underestimate the power of human stupidity -- L. Lang
--
www.tajga.org -- (some photos from my travels)
Re: Można to kupić w Polsce?
2011-11-27 15:15:36 - Pszemol
in message news:8cnsp8-a3r.ln1@bozon.softax.pl...
> Łoj... Ja tu widzę parę problemów...
>
> 1. Upierdliwe zakładanie:
> -- czyszczenie rowka -- zapewne zaraz będziesz upaćkany w brei.
> -- staranne wtykanie łańcucha -- jak się przy czyszczeniu nie upaćkałeś,
> to teraz ci się już uda na pewno
> -- plastykowe tymczasowe zapinki -- przewlekamy przez koło w ciasnym
> błotniku -- noo, teraz to już się po łokcie uwalisz. Zresztą, po
> niechybnej walce (patrz -> p.3) będzie Ci już wszystko jedno.
> -- czynności powtarzamy dla drugiego koła
> -- trzeba się przetoczyć o ok metr -- zatem strzepujesz z siebie błoto,
> wsiadasz do kabiny, odpalasz i przejeżdżasz
> -- trzeba założyć do końca -- powrót do zabawy w błocie. Rękawiczki już
> pewnie przemoczone, o ile były na tyle cienkie żeby dało się w nich
> walczyć z czortostwem, więc rąk nie czujesz. Jeśli miałeś dobre
> nieprzemakalne narciarskie to pewnie je zdjąłeś bo robota okazała się zbyt
> precyzyjna-- wtedy już rąk nie czujesz. A może masz w samochodzie gumowe,
> żeby przynajmniej rąk nie uwalić? wtedy ręce masz suche ale i tak ich nie
> czujesz :).
> -- a teraz gwóźdź programu! Zakładamy naciągacze! Rąk już nie czuć, a tu
> trzeba jakąś śrubką kręcić (żeby naciągacz nie zeskoczył).
> -- w końcu zakładasz tę klamkę, naciągasz, pomagasz wskoczyć ostatniej
> zaczepce, zdejmujesz naciągacz (pamiętaj(!) o tym mimo wqrwu, uświnienia i
> przemarzniętych łap ;) )
> -- jeszcze tylko zdjęcie ty tymczasowych zapinek. Miejmy nadzieję że po
> przetoczeniu stanąłęś tak, że żadna nie jest przyciśnięta kołem do drogi
> ;). Pozostaje tylko wrzucić narzędzia do bagażnika, ponownie otrzepać się,
> zdjąć przemoczone rękawiczki, założyć suche (jak jakieś są), wsiąć do
> kabiny, odpalić silnik, włączyć ogrzewanie, położyć łapy na nawiewie i
> poczekać 5min na poerót czucia ;)
>
> 2. Nieco upierdliwe zdejmowanie
> -- wszystko uwalone w słonej brei a tu (znowu) trzeba ten element
> naciągający zakładać i jakąś śrubeczką regulować.
>
> 3. Mam podejrzenie graniczące z pewnością, że w realnej sytuacji (czyt.
> zaśnieżone pobocze gdzieś przy wjeździe na boczną oblodzoną drogę, zimno,
> łapy grabieją, śnieg na głowę pruszy) to ten łańcuch będzie miał tendencję
> do rozdzielania się na czynniki pierwsze (osobne ogniwka). Jeśli od razu
> nie oakże się, że w pudełku leżał porozdzielany.
Myślę że to się nie nadaje do śnieżnego błotka w mieście gdzie posypują
solą...
To jest raczej przewidziane do tego, że jedziesz bez łańcuchów normalną
drogą
gdzieś na narty, dojeżdżasz do skrzyżowania głównej drogi z drogą na stok
narciarski (nieodśnieżaną) i wtedy zakładasz to nie w błotku tylko w
czystym,
górskim dziewiczym śniegu :-)))) I ręce masz czyściutkie...
Pogoda oczywiście słoneczna, krajobraz ładnie przyprószone drzewka w lesie
itp :-)
>> Chętnie bym takie coś na zimę zawinął. A opony
>> trzeba takie dobrać, aby to pasowało.
>
> Elegancko rozwiązane klasyczne łańcuchy robił wrocławski Panek. Zapinane
> nie na jakieś samonaciągające gumki badziewki tylko na solidny
> mimośrodowy zamek --
Te nie zapinają się na gumki - naciągasz je na oponie i to opona się
ugina.
> genialnie prosty a równocześnie pewny i skuteczny. Całość tak
> skonstruowana, że można założyć bez przytulania się do koła (klasyczny
> łańcuch z naciągaczem ma zwykle obręcz z plecionki którą trzeba zapiąć po
> wewnętrznej stronie koła --
> sama radość przy -3C klęcząć w słonym błotku przylulać się do koła ;) ).
> Łańcuch zakładasz bez zapiania czegokolwiek od wewnątrz, trzeba tylko za
> kołem przeciągnąć jedną końcówkę -- ale do tego w zestawie jest (bardzo
> proste) narzędzie (kawałek drutu zagięty na końcu w haczyk). Przeciągasz i
> zapinasz wygodnie z przodu. Nie ma żadnego przejeżdżania o metr i
> dopinania, itd.
Jakoś sobie tego nie wyobrażam jak to się może kupy trzymać...
Masz jakieś fotki? Filmy?
> Niestety, nie wiem czy dalej są produkowane -- właściciel podobno zmarł i
> firma przez spadkobierców została sprzedana chyba innemu producentowi
> łąńcuchów.
> Czy ten nowy stosuje na prawdę genialne patenty Panka -- nie wiem.
A miał prawdziwe patenty? :-))
Re: Można to kupić w Polsce?
2011-11-20 11:34:27 - J.F.
> www.exeros-technologies.com/mita-snow-chains
Zaloze sie ze to jest pare razy trudniejsze w uzyciu niz pokazuja.
Punkt pierwszy - a co jesli opona nie ma rowka ?
Punkt drugi - a jesli to mercedes ? (rwd)
punkt trzeci - niech pokaza jak to sie montuje na to pierwsze, zakopane
auto
www.youtube.com/watch?v=jbxmDZ_arGQ
A punkt 4 - po cholere ci drogie lancuchy ? Jesli drogie cie nie dotyczy
- spidery sobie kup.
J.
Re: Można to kupić w Polsce?
2011-11-20 12:39:38 - kamil/Endurorider.pl
news:1le5zbri0tn2j$.118jxhg416ite.dlg@40tude.net...
> Zaloze sie ze to jest pare razy trudniejsze w uzyciu niz pokazuja.
>
> Punkt pierwszy - a co jesli opona nie ma rowka ?
> Punkt drugi - a jesli to mercedes ? (rwd)
>
>
> punkt trzeci - niech pokaza jak to sie montuje na to pierwsze, zakopane
> auto
> www.youtube.com/watch?v=jbxmDZ_arGQ
>
> A punkt 4 - po cholere ci drogie lancuchy ? Jesli drogie cie nie dotyczy
> - spidery sobie kup.
5. Wydaje mi się, ze na filmie widać że ten łańcuch się przesuwa w oponie w
czasie hamowania.
--
pozdrawiam
kml
Re: Można to kupić w Polsce?
2011-11-20 15:47:24 - made myself
> 5. Wydaje mi się, ze na filmie widać że ten łańcuch się przesuwa w oponie w
> czasie hamowania.
Jeżeli tak jest, to ciekawe jak później wygląda opona po kilku takich
hamowaniach.
--
Pzdr,
made_myself
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> www.gazeta.pl/usenet/
Re: Można to kupić w Polsce?
2011-11-20 21:15:09 - zdan
> Dnia Sat, 19 Nov 2011 21:09:52 +0100, megrimsNOSPAM@interia.pl napisał(a):
>> www.exeros-technologies.com/mita-snow-chains
>
> Zaloze sie ze to jest pare razy trudniejsze w uzyciu niz pokazuja.
>
> Punkt pierwszy - a co jesli opona nie ma rowka ?
> Punkt drugi - a jesli to mercedes ? (rwd)
>
>
> punkt trzeci - niech pokaza jak to sie montuje na to pierwsze, zakopane
> auto
> www.youtube.com/watch?v=jbxmDZ_arGQ
>
Niech pokażą, że auto z tym wynalazkiem faktycznie wyciąga to drugie z
zaspy. To jest tak sprytnie zrobione, że można mieć takie wrażenie, ale
tak naprawdę podjeżdża do zakopanego auta, ale ciągnie wyciągnięte z
zaspy. W sekundzie 2:48 jest sprytny przeskok filmu. Zaczyna ciągnąć
niby zakopane, ale czarne rusza się dopiero, gdy już jest wyciągnięte.
Marketing ponad wszystko!
--
Pozdrawiam
Piotr Zdankiewicz
Re: Można to kupić w Polsce?
2011-11-21 08:11:50 - Myjk
> - spidery sobie kup.
Spidery są super. Znaczy nie widziałem na własne oczy, tyle co z reklamy.
Chciałem kupić, ale cena trochę przeraża. Nie są też niestety uniwersalne.
--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player
xcarlink.pl
Re: Można to kupić w Polsce?
2011-11-21 09:57:08 - amos
> Spidery są super. Znaczy nie widziałem na własne oczy, tyle co z reklamy.
> Chciałem kupić, ale cena trochę przeraża. Nie są też niestety uniwersalne.
>
Z ciekawostek warto wspomniec o tekstylnej skarpecie.
www.youtube.com/watch?v=2x8iHyLWWKw&feature=related
Jest kilka rozwiazan i ponoc calkiem skuteczne na sniegu.
Zastanawia mnie jak jest z trwaloscia w czasie jazdy na niekoniecznie
osniezonych powierzchniach, kamieniach etc..
--
zdrowka
amos
Re: Można to kupić w Polsce?
2011-11-21 13:26:12 - J.F
>Z ciekawostek warto wspomniec o tekstylnej skarpecie.
>www.youtube.com/watch?v=2x8iHyLWWKw&feature=related
>Jest kilka rozwiazan i ponoc calkiem skuteczne na sniegu.
>Zastanawia mnie jak jest z trwaloscia w czasie jazdy na niekoniecznie
>osniezonych powierzchniach, kamieniach etc..
Wiesz, ja, stary narciarz, a na lancuchach przejechalem jakies 5 km
przez 20 lat..
Moze w alpach jest inaczej, ale zakladanie tego jest na tyle uciazliwe
ze sie nikomu nie chce. I dojezdza na oponach.
J.
Re: Można to kupić w Polsce?
2011-11-21 14:16:01 - Myjk
> Wiesz, ja, stary narciarz, a na lancuchach przejechalem jakies 5 km
> przez 20 lat..
Bo taki jest fakt. W większości da się dojechać na oponach. Wspomagacze
typu łańcuchy są na skrajnie awaryjne sytuacje.
--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player
xcarlink.pl
Re: Można to kupić w Polsce?
2011-11-22 08:49:19 - WW
>
> Moze w alpach jest inaczej, ale zakladanie tego jest na tyle uciazliwe
> ze sie nikomu nie chce. I dojezdza na oponach.
>
> J.
>
W Alp de Hue, na ostatnim parkingu przed podjazdem (stromym), stoi w
weekendy stały posterunek i nie wpuszczają nikogo bez łańcuchów.
To ciekawy widok, ogromny parking i kilkadziesiąt stojących samochodów i
kierowcy zakładający łańcuchy.
Podobnie jest w La Plane.
Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm
Re: Mozna to kupic w Polsce?
2011-11-22 11:46:10 - J.F
W dniu 2011-11-21 13:26, J.F pisze:
>> Moze w alpach jest inaczej, ale zakladanie tego jest na tyle
>> uciazliwe
>> ze sie nikomu nie chce. I dojezdza na oponach.
>
>W Alp de Hue, na ostatnim parkingu przed podjazdem (stromym), stoi w
>weekendy stały posterunek i nie wpuszczają nikogo bez łańcuchów.
>To ciekawy widok, ogromny parking i kilkadziesiąt stojących
>samochodów i kierowcy zakładający łańcuchy.
>Podobnie jest w La Plane.
Podobnie to jest/bylo i w Zielencu. Postawili znak, policja czasem
stala i pilnowala przestrzegania.
Tylko k* jakos przez 50 poprzednich lat znaku nie bylo, droga byla
gorsza, odsniezanie gorsze, zimowych opon nie bylo, a ludzie
dojezdzali.
Znak postawic najlatwiej. Przyznaje ze zakladanie lancuchow na waskiej
zimowej drodze moze byc bardzo uciazliwe i niebezpieczne, a
niezalozenie moze sie skonczyc jak w Szczecinie, ale ciekaw jestem
czy tam sie naprawde nie da dojechac na dobrych zimowkach, czy znak
pamieta czasy gdy polowa miala letnie, a policja oczywiscie dba o
bezpieczenstwo na drodze.
Z innej beczki - przelecz Okraj, tez stoi nakaz uzywania lancuchow,
kolejny bubel prawny nawiasem mowiac, bo jak jest czarny asfalt to
nadal trzeba uzywac, oczywiscie dziesiatki rodakow maja znak w .... ,
mam i ja. Czuc ze slisko, ale jakos jedziemy. Za kawalek korek na
drodze, i tak sie zastanawiam - skorzystac z postoju i zalozyc, czy
dam rade.
Cieplutko w samochodzie, nikt inny nie zaklada, wiec czekam. Za
kilkaset metrow stromizna wieksza i faktycznie przejechac sie nie da,
wiec zakladam, a reszta ... okazuje sie ze nie ma lancuchow wcale :-)
J.
Re: Można to kupić w Polsce?
2011-11-20 20:17:39 - kamil/Endurorider.pl
news:4ec94df5$0$5796$65785112@news.neostrada.pl...
> begin DoQ
>
>> Ja mam podobnie z letnimi CSC3 - wydaje mi się że ścianki są nieco za
>> miękkie, ale może dzięki temu nie rzuca się tak po koleinach ;) Choć
>> ogólnie jestem z nich b.zadowolony.
>
> Ja mam jeszcze CSC2 i mam wrażenie, że ścianki są wyjątkowo twarde. Ale
> może to kwestia rozmiaru i indeksu prędkości. Jaki masz?
Indeksu prędkości? Ja bym szukał różnic w maksymalnym obciążeniu czyli
wersje XL ze wzmocnioną ścianką vs zwykłe.
--
pozdrawiam
kml