Już w czerwcu rusza nowa kampania marki WINIARY „Zupy na murawie”. Akcja, nawiązując do piłkarskich emocji, promuje zupy jako wartościowy posiłek, którego głównym składnikiem są warzywa. Kampanię będzie wspierał nowy serwis internetowy www.winiary.pl/zupynamurawie. Dla wszystkich fanek i fanów kulinarnych rozgrywek marka przygotowała również nowość: zupę w kolorze murawy – Barszcz zielony Bukiet Warzyw WINIARY.
Czy zupa i piłka nożna mają ze sobą coś wspólnego? Kampania „Zupy na murawie” marki WINIARY udowadnia, że kuchnię i boisko łączy naprawdę wiele. Gotowanie zupy przypomina dobrze rozegrany mecz. W centrum takiej kulinarnej rozgrywki są: dobra selekcjonerka, kapitan drużyny, czyli zupa WINIARY oraz zawodnicy, którymi są warzywa i zioła. Ich odpowiednie połączenie pozwala przygotować pyszną zupę, która trafi idealnie w gust domowników. Celem kampanii jest promowanie wszystkich zup z portfolio marki WINIARY poprzez zaangażowanie kobiet w poznawanie tajników piłki i jednocześnie sekretów przygotowania pysznej wiosenno-letniej zupy.
Główną platformę komunikacji stanowić będzie nowy serwis internetowy „Zupy na murawie”. Serwis składa się z sześciu zakładek, w tym 4 zakładek tematycznych, zakładki konkursowej oraz interaktywnej aplikacji „Twój kalendarz”. W zakładce produktowej „Kapitan drużyny” znajdą się opisy zup WINIARY, czyli kapitanów „zupowych” drużyn. Podpowiedzi, jakie sezonowe warzywa, zioła i inne dodatki pasują do zup WINIARY, czyli co należy dodać do zupy, aby stworzyć uzupełniającą się drużynę smaków, użytkownicy serwisu odkryją w zakładce „Drużyny smaków”. W sekcji „Taktyka” pojawią się przepisy na wiosenne i letnie zupy oraz porady ekspertów, czyli zasady właściwego postępowania na kulinarnym boisku. W zakładce „Słowniczek selekcjonerki” znajdą się wyjaśnienia pojęć znanych z boiska w nawiązaniu do sztuki gotowania. Dla wszystkich fanek kulinarnych rozgrywek marka WINIARY przygotowała również kalendarz, czyli interaktywną aplikację, która umożliwi wysłanie znajomym zaproszenia do wspólnego spędzenia wolnego czasu w czerwcu. Zaproszenie będzie można przekazać, proponując aktywności w obrębie kilku kategorii, takich jak m.in. uroda, czy sport.
Kampanii będzie towarzyszył skierowany do konsumentek konkurs „Torebka za torebkę”,
w którym do wygrania będą torebki renomowanej marki Batycki. Aby wziąć w nim udział, trzeba zakupić 3 wybrane zupy z portfolio WINIARY, zalogować się w serwisie www.winiary.pl/zupynamurawie, następnie podać numery paragonów i wymyślić hasło dopingujące wybrany skład, czyli 3 zupy WINIARY, do walki o zwycięstwo.
Dla wszystkich fanek i fanów kulinarnych rozgrywek marka WINIARY przygotowała również nowość, zupę w kolorze murawy – Barszcz zielony Bukiet Warzyw WINIARY, wzbogacony o błonnik i większe kawałki warzyw. To pyszny krem ze szpinaku z dodatkiem cebulki, czosnku, kopru
i aromatycznych przypraw. Barszcz zielony Bukiet Warzyw WINIARY dostępny jest w sprzedaży w sugerowanej cenie ok. 3,00 pln za torebkę (43 g)[1].
W wybranych kanałach dystrybucji pojawią się materiały POS poświęcone akcji.
Działania PR prowadzi agencja Fleishman-Hillard Sp. z o.o. Kampania potrwa początku do końca czerwca 2012 r. Stronę internetową „Zupy na murawie” przygotowała agencja Artflash Interactive Sp. z o.o.
***
WINIARY to marka, która od siedemdziesięciu lat jest gwarancją sukcesu w kuchni. Jej produkty inspirują nowoczesne panie domu do przygotowywania najsmaczniejszych potraw dla całej rodziny. Zupy, buliony, sosy, POMYSŁ NA…, dania instant, majonezy, przyprawy, galaretki, kisiele, czy budynie – w sumie ponad 200 różnych wyrobów kulinarnych WINIARY, które w szybki i prosty sposób pozwalają przyrządzić domowy posiłek. W obrębie 4 linii zup dostępnych w ofercie WINIARY: Bukiet Warzyw, Jak u Mamy, Nasza Specjalność, Zupy Ekspresowe oraz Instant, w portfolio marki znajduje się 28 zup, które codziennie goszczą na polskich stołach! Co roku produkty WINIARY otrzymują wiele nagród i wyróżnień, a w 2012 r. marka WINIARY została uhonorowana tytułem Superbrand Polska.
[1] Sugerowana cena zupy Barszcz zielony Bukiet Warzyw WINIARY to ok. 3,00 zł. Zastrzegamy, że firma Nestle Polska S.A., będąca producentem, nie ma wpływu na ceny stosowane przez przedsiębiorców prowadzących działalność w zakresie dalszej sprzedaży produktów. Informacji o cenie wyżej wymienionego produktu na półce sklepowej należy poszukiwać w punktach sprzedaży.