Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2010-11-02

A A A POLEĆ DRUKUJ

ZAWSZE WPROST – rusza kampania tygodnika

150x110

Zawsze WPROST – to hasło rozpoczynającej się kampanii tygodnika WPROST. Kampania rozpoczyna się 3 listopada i potrwa 6 tygodni.

Kampania wykorzystuje motyw najnowszych okładek tygodnika oraz cytaty rozmówców WPROST. Celem kampanii jest pokazanie zmian, jakim przez ostatnie miesiące podlegał tygodnik WPROST pod nowym kierownictwem.

Layouty promujące tygodnik WPROST będą się pojawiały m.in. na łamach „Rzeczpospolitej”, „Dziennika Gazety Prawnej” oraz „Polski The Times” od 3 listopada. Także 3 listopada ruszy kampania internetowa na największych portalach, m. in. Onet.pl i Interia.pl oraz w serwisach należących do PMPG SA, a także w MySpace. Spoty radiowe będzie można usłyszeć na początku przyszłego tygodnia w Radiu Zet, RMF FM i Radiu PIN, przewidziana jest również kampania na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych.

Tygodnik WPROST będzie również promowany w kinach sieci Multikino i Cinema City. Spoty będą również wyświetlane na ekranach LCD w sieciach McDonald’s TV i Deutsche Banku TV. W kilku lokalizacjach staną również airwalle reklamujące WPROST.

To druga kampania promująca nowy WPROST. Poprzednia, na przełomie czerwca i lipca, była kampanią prasowo-internetową. Prowadzona pod hasłem „Zmieniamy WPROST” skupiała się na przedstawieniu zmian w tygodniku, które nastąpiły po zmianie kierownictwa redakcji.

Od maja 2010 redaktorem naczelnym WPROST jest Tomasz Lis. Pod nowym kierownictwem WPROST ponownie jest jednym z najczęściej cytowanych mediów w Polsce. We wrześniu 2010 r. WPROST ponownie było najczęściej cytowanym tygodnikiem zarówno w rankingu przygotowanym przez Newton Media, jak i w raporcie Instytutu Monitorowania Mediów. Jednocześnie od czerwca systematycznie rośnie sprzedaż tygodnika. We wrześniu 2010 r. średnia sprzedaż WPROST przekroczyła 117 tys. egz. (wzrost o 55 proc. od maja 2010 r.).

Tygodnik WPROST to jeden z wiodących ogólnopolskich tygodników społeczno-informacyjnych i jedno z najczęściej cytowanych mediów prasowych. Ukazuje się od 1982 r. Według Instytutu Monitorowania Mediów, w 2009 r. tygodnik WPROST był wśród dziesięciu mediów najczęściej cytowanych przez inne media mediów, jako pierwszy z tygodników.  Wydawcą tygodnika WPROST jest Agencja Wydawniczo-Reklamowa WPROST. Od końca grudnia 2009 r. jej większościowym udziałowcem jest Platforma Mediowa Point Group SA.

Platforma Mediowa Point Group (GPW: POINTGROUP, PGM) jest polskim holdingiem medialnym. Rozpoczęła działalność w 1997 r. jako wydawca magazynu studenckiego „?dlaczego”. Od ponad 13 lat konsekwentnie realizuje strategię rozwoju w obszarze mediów i marketingu, inwestując w rozwój kolejnych przedsięwzięć. Od końca 2006 r. Platforma Mediowa Point Group jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych (GPW: POINTGROUP, PGM). Od 2010 r. spółka jest wydawcą tygodnika WPROST. Ponadto w portfolio PMPG SA znajdują się magazyny „Machina”, „Film” i „?dlaczego” oraz serwisy internetowe, m.in. Wprost24.pl, Sport24.pl, Dlaczego.com.pl, Ototrend.pl. PMPG SA jest również inwestorem strategicznym w spółce Index Copernicus International.  





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS