Dbamy o Standard – to hasło najnowszej kampanii platformy Allegro, którą od dzisiaj można śledzić w TV, Internecie, prasie oraz największych stacjach radiowych. Kampania skupia się na promowaniu bezpiecznych i bezproblemowych zakupów na Allegro. Akcja potrwa przez 5 tygodni.
Przez najbliższe tygodnie będzie można oglądać wiosenną kampanię Allegro. Spoty emitowane w TV, Internecie, prasie, radiu oraz na kinowych ekranach pokazują, jak Allegro dba o jakość zakupów w serwisie. Jednocześnie kampania podkreśla, że na Allegro można znaleźć to, czego akurat potrzeba, bez zbędnych formalności, długiego czekania. Wygodnie i komfortowo.
- Idea kampanii to Standard Allegro i jego kryteria – mówi Artur Brzęczkowski, Dyrektor Marketingu Allegro. Podkreślamy co zapewnia udane zakupy w Internecie, przybliżamy wszystkim Standard Allegro, który gwarantuje najwyższą jakość usług – dodaje Brzęczkowski.
Kampanię Standardu Allegro można zobaczyć w prasie m. in. w National Geographic, Party, Twoim Dziecku, Polityce oraz Wprost. Spoty pojawią się m.in. w TVP, TVN i Polsacie. Kampanię będzie można usłyszeć także za pośrednictwem ogólnopolskich stacji radiowych: RMF FM, Zet, Eska czy Złote Przeboje. Spoty pojawią się również w sieci m.in. na stronach Interia.pl, Onet.pl, Gazeta.pl, TVN24 czy YouTube. Do promocji wykorzystany został także kanał GG i Facebook. W połowie maja w specjalnie przygotowanej aplikacji użytkownicy Facebooka będą mogli wziąć udział w konkursie dotyczącym kryteriów Standardu Allegro. Dla zwycięzców konkursu mamy smartfony oraz gadżety Allegro.
Koncepcje spotów powstały w Dziale Marketingu Allegro, realizacją zajął się dom produkcyjny F25.