Podwójna okładka tygodnika WPROST (nr 39/2011), przedstawiającą dwa wizerunki - łagodny i srogi - prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego i polityków tej partii została nagrodzona ArtFrontem za pierwsze miejsce w kategorii „Czasopisma opinii” w organizowanym przez Izbę Wydawców Prasy konkursie na prasową okładkę roku GrandFront 2011.
Wyróżnienie w tej samej kategorii otrzymała inna okładka WPROST (nr 40/2011), przedstawiająca Kubę Wojewódzkiego i podpisana „Boję się PIS”. Autorem projektów obu okładek jest Kasper Skirgajłło-Krajewski, dyrektor artystyczny WPROST.
Wyróżnienie w kategorii „Czasopisma opinii” otrzymał również „Bloomberg Businessweek Polska” za okładkę ilustrującą spór o atom pomiędzy Stanami Zjednoczonymi a Francją (nr 3/2011). Autorką projektu okładki jest Aleksandra Karoń, dyrektor artystyczna „BBWP”.
W kategorii było zgłoszonych 26 okładek, wyróżnienia przyznano 5 okładkom. Oprócz WPROST i BBWP uznanie jury zyskały okładki „Tygodnika Powszechnego”, „Gościa Niedzielnego” oraz tygodnika „Forum”. ArtFronty za drugie i trzecie miejsce otrzymała „Polityka”.
W dziesiątej edycji Konkursu GrandFront wybrane zostały najlepsza strona tytułowa gazety oraz najlepsza okładka czasopisma opublikowane w 2011 roku oraz najlepsza strona tytułowa i najlepsza okładka dziesięciolecia 2001- 2011.
*****
Obchodzący w tym roku 30. urodziny tygodnik WPROST to jeden z wiodących ogólnopolskich tygodników społeczno-informacyjnych. Ukazuje się od 1982 r. Wydawcą tygodnika WPROST jest Agencja Wydawniczo-Reklamowa WPROST. Jej większościowym udziałowcem jest Platforma Mediowa Point Group SA. Redaktorem naczelnym WPROST jest Michał Kobosko. Tygodnik WPROST jest jednym z najczęściej cytowanych mediów i najczęściej cytowanym tygodnikiem opinii w Polsce.
*****
„Bloomberg Businessweek Polska” to polska edycja jednego z najbardziej wpływowych magazynów na świecie. Ukazuje się od września 2011 r. Jego wydawcą jest Point Group Business Unit, spółka zależna Platformy Mediowej Point Group SA (GPW: POINTGROUP, PGM). Magazyn jest wydawany na licencji Bloomberg L.P., wydawcy „Bloomberg Businessweek”. To pierwsza międzynarodowa licencja od czasu przejęcia magazynu „Businessweek” przez Bloomberg w 2009 roku.