Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-05-21

A A A POLEĆ DRUKUJ

Trwa najnowsza kampania Allegro - Podejmij gości po mistrzowsku

Z okazji zbliżających się europejskich mistrzostw w piłce nożnej serwis Allegro wystartował z kampanią pod hasłem - Podejmij gości po mistrzowsku!  Każdy Allegrowicz i fan piłki nożnej może przygotować się na niezapomniane emocje i skorzystać ze specjalnego agregatora ofert. Dzięki temu można wyszukać najlepsze oferty, które nawiązują do tego niecodziennego wydarzenia i to w kilku serwisach. Agregator będzie dostępny do końca czerwca na stronie www.2012.allegro.pl.

Agregator ofert allfor2012 to pierwsze multiserwisowe narzędzie przygotowane przez serwis Allegro. Jego zawartość została precyzyjnie wyselekcjonowana, znalazły się tam tylko najbardziej wartościowe dla fanów piłki nożnej oferty. Dzięki nim można szybko i wygodnie przygotować np. własną „strefę kibica”, w której wraz z rodziną i przyjaciółmi będzie można śledzić zmagania drużyn. Agregator docenią ci, którzy chcą przeżyć mistrzostwa na własnych zasadach, z dala od tłumów i zgiełku, ale nie tylko. Osobom wybierającym się do miast-gospodarzy allfor2012 pozwoli znaleźć nocleg czy skorzystać z usług oferowanych przez Citeam z atrakcyjnymi rabatami.
- Z okazji zbliżających się mistrzostw w piłce nożnej zdecydowaliśmy się na unikalne połączenie możliwości serwisów Grupy Allegro – wyjaśnia Artur Brzęczkowski, dyrektor Marketingu serwisu Allegro. Teraz w jednym miejscu, pod adresem: www.2012.allegro.pl, można znaleźć tematycznie powiązany z piłkarskimi mistrzostwami kontent produktowo-usługowy, pochodzący od Allegro (w tym Okazje Allegro), Markafoni, Citeam, otoWakacje oraz otoDom – dodaje Brzęczkowski.

Kampania promocyjna prowadzona jest w Internecie. Działania reklamowe pojawią się, poza serwisami Grupy Allegro, m.in. na stronach Onet.pl, Interia.pl, Gazeta.pl czy O2.

Koncepcja kampanii powstała w Dziale Kreacji Marketingu Grupy Allegro, produkcja natomiast we współpracy z partnerami zewnętrznymi: Agencją IO Creative i Modelight 3D Graphics.

 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS