225 pomysłów na Święta, czyli przewodnik po oceanie prezentów, to zawartość najnowszego projektu przygotowanego przez Valkea Media Custom Publishing na zlecenie Metro Group Asset Management. Poradnik jest dostępny m.in. w centrach handlowych M1.
Specjalne wydanie świąteczne trafiło właśnie do rąk klientów. Magazyn ma charakter poradnika - rekomenduje wybór prezentów i dostarcza praktycznych informacji. Równocześnie lifestylowa zawartość wpisuje się w świąteczną atmosferę.
Czytelnik znajdzie w magazynie informacje o tym, jak przeżyć nadchodzące dni bez stresu. Wydawnictwo dystrybuowane jest w 9 miastach, w których znajdują się centra handlowe M1 (Kraków, Łódź, Warszawa - Marki, Poznań, Radom, Częstochowa, Czeladź, Bytom, Zabrze). Magazyn dystrybuowany jest bezpośrednio pod wybrane adresy oraz w samych centrach M1. Nakład to 350 tysięcy egzemplarzy.
- Świąteczny poradnik M1 to już 6 wydanie, które realizujemy dla Metro Group Asset Management. Magazyn od początku swego istnienia ma wspierać sprzedaż oraz budować lojalność klientów – mówi Tomasz Opiela, zarządzający działem Custom Publishing Valkea Media.
Magazyn Świąteczny M1 w liczbach:
350 – tysięcy egzemplarzy, 9 – miast, w których jest dystrybuowany, 1700 – liczba produktów opisanych w magazynie, 324 – liczba stron, 80 - tyle dni przygotowywano wydawnictwo.
Valkea Media Custom Publishing (część grupy Valkea Media SA) dostarcza swoim klientom spersonalizowane wydawnictwa dostosowane do indywidualnych celów biznesowych. Dzięki wiedzy zdobytej na rynku polskim i międzynarodowym, firma zapewnia najwyższą jakość usług. Valkea Media Custom Publishing jest jednym z liderów rynku zatrudniającym kilkudziesięciu profesjonalistów. Uznawana za markę wiedzy, w swoim portfolio ma tytuły przygotowane zarówno dla sieciowych korporacji, jak i mniejszych spółek.