Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-05-15

A A A POLEĆ DRUKUJ

ROCKWOOL z KOMFORTem

150x110

Polski rynek coraz śmielej podchodzi do tematu cross promocji. Idąc tropem marketingowych trendów, ROCKWOOL nawiązał współpracę z KOMFORTEM. Idea jest prosta i skuteczna: łącząc swoje zasoby marketingowo-sprzedażowe, firmy oferujące nie konkurujące ze sobą produkty mogą uzyskać znacznie lepsze efekty. 

Cross marketing to wciąż dość mało popularna strategia na polskim rynku. Najlepiej wartość takich działań rozumieją koncerny zagraniczne, które zaszczepiają tradycje wyniesione z miejsca pochodzenia firmy. Osoby odpowiedzialne za marketing coraz częściej rozumieją, że dzięki połączonym działaniom, można zaoferować klientowi ofertę będącą novum na rynku. Cross promocja to często bardzo prosty sposób na stworzenie nowej, nie istniejącej do tej pory, wartości.

Zasady promocji tytułowych partnerów są bardzo proste. Każdy inwestor indywidualny, który w okresie od 23.04 do 30.09 zakupi premiowane produkty ROCKWOOL do ocieplenia domu za kwotę od 4 000–9 999 zł brutto, otrzyma bon do sklepów KOMFORT o wartości 400 zł. Kupując produkty ROCKWOOL za sumę powyżej 10 000 zł brutto, będzie można uzyskać bon o wartości 1 000 zł. Tylko tyle i aż tyle: czy w Polsce cross marketing przyjmie się na stałe? Przekonamy się już wkrótce.

Rzeczywiście, w Polsce akcje cross promocyjne czy cross marketingowe nie są zbyt widoczne. Z mojego punktu widzenia to po prostu niedocenianie potencjalnych korzyści wynikających z wykorzystania tego typu narzędzi promocji. ROCKWOOL stara się nie chodzić utartymi ścieżkami, stąd pomysł na działania crossowe ze  sklepami KOMFORT – komentuje Łukasz Glapa, dyrektor marketingu ROCKWOOL Polska.

Anna Heimberger, dyrektor marketingu Sklepów KOMFORT S.A., uzupełnia: Kluczowym elementem każdego działania crossowego jest właściwy wybór partnera. Dzięki temu wszystkie strony umowy cross promocyjnej mogą czerpać korzyści z wizerunku partnerów, a klient czuje się bezpiecznie i wzmacnia swoje zaufanie. I tak jest w przypadku ROCKWOOLa i KOMFORTU.

Być może nie wszyscy potrafią odnaleźć się w nowej rzeczywistości. Przyzwyczajenia i niechęć do innowacji to chyba największa przeszkoda w stosowaniu narzędzi cross marketingowych. Managerowie boją się nieznanego, a przecież cross promocje są bardzo efektywne i tanie.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS