Do zespołu agencji interakcji i innowacji faceADDICTED dołączył Bartosz Kaczmarczyk, który objął nowo utworzone stanowisko New Business Directora.
Bartosz Kaczmarczyk odpowiadać będzie za pozyskiwanie nowych klientów, uczestniczenie w przetargach, konkursach ofert i prezentacjach oraz realizację planów sprzedażowych agencji.
Kaczmarczyk przez ostatnie 2,5 roku pracował w Informedia Polska (grupa Bonnier) jako producent branżowych konferencji i kongresów, odpowiadając za całokształt projektów online i offline (od merytoryki programu po kompleksowe wsparcie marketingowe i działania sprzedażowe).
Wcześniej wiele lat przepracował w Microsoft Polska, przechodząc przez kolejne etapy kariery korporacyjnej: od działań antypirackich, poprzez analitykę danych po strategie marketingowe kierowane do sektora MSP.
Po godzinach Bartosz wybija perkusyjne rytmy na cześć rockandrolla w zespole Pavulon Twist.
Obecnie agencja faceADDICTED obsługuje około 30 klientów, w tym: Kredyt Bank, coffeeheaven, Grolsch, Kompania Piwowarska, Elle, InStyle, ANSWEAR.com, AmRest, Euronet, Grupa Time, Urząd m. st. Warszawy, WOŚP.
Agencja innowacji & interakcji, która dzięki wykorzystaniu nowych mediów & technologii gwarantuje markom i firmom unikalną przewagę nad konkurencją. Swoim klientom zapewnia inteligentne i nieszablonowe podejście do dialogu i interakcji marki z konsumentami.