Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-04-27

A A A POLEĆ DRUKUJ

Netia nagrodzona w Polskim Konkursie Reklamy KTR

150x110

System identyfikacji wizualnej Netii został nagrodzony w tegorocznym Polskim Konkursie Reklamy KTR 2012. Nowy branding firmy otrzymały srebro w kategorii „Design”.

To już czwarta nagroda przyznana nowej identyfikacji wizualnej Netii zaraz po zwycięstwie w prestiżowym, międzynarodowym i najbardziej znanym na świecie konkursie dla designerów i projektantów „Red dot award: communication design”, wyróżnieniu w Ogólnopolskim Konkursie Reklamy Złote Orły 2011 i tegorocznym konkursie Kreatura. Nowy branding firmy był częścią całkowitego „rebrainingu” marki, który został oficjalnie zaprezentowany pod koniec marca 2011 roku.

Na konkurs KTR 2012 zgłoszonych zostało 730 prac, z czego nominowanych zostało 219 projektów. Jury konkursu, liczące blisko 100 osób, pod przewodnictwem Armina Jochuma, cenionego na świecie Chief Creative Oficera agencji Jung Von Matt, ostatecznie wyłoniło 93 zwycięzców w 11 kategoriach przyznając im złoto, srebro i brąz. Netia otrzymała srebrną nagrodę w kategorii „Design” i podkategorii „Projekty identyfikacji wizualnej”.

Ponadto Netia i agencja Brasil otrzymały nominację w kategorii „Kampania” za konkurs na reklamę Telewizji Osobistej Netii. Konkurs, który odbył się pod koniec 2011 roku cieszył się ogromnym zainteresowaniem, a poziom i jakość nadesłanych prac przeszła oczekiwania organizatorów. Zgłoszonych zostało blisko 350 filmów, z czego oglądalność najciekawszych z nich mierzona była w setkach tysięcy odsłon. 

„Staramy się podchodzić do komunikacji marketingowej Netii w sposób niestandardowy. Cieszy nas fakt, że takie podejście do marketingu jest dostrzegane i wyróżniane. Mimo silnej konkurencji i dużej ilości zgłoszonych na konkurs projektów otrzymaliśmy dwie nominacje, a jedna z nich zamieniła się w srebrną statuetkę". - powiedział Michał Dolny, Dyrektor Departamentu Marketingu Netii.

Za stworzenie nowego logo i identyfikacji wizualnej Netii odpowiedzialna była jedna z najlepszych agencji brandingowych w Polsce i w całej Europie – White Cat Studio.

Polski Konkurs Reklamy KTR to coroczny konkurs na najlepsze projekty z branży reklamowej, organizowany przez Klub Twórców Reklamy. 

***
O Netii:

Netia S.A. jest jednym z największych, a jednocześnie najszybciej rozwijającym się operatorem telekomunikacyjnym w Polsce. Dostarcza kompleksowe, zintegrowane i przyjazne użytkownikowi rozwiązania on-line.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS