Agencja nano przygotowała koncept graficzny oraz materiały POS w promocji odkurzaczy Philips „Promocja wciągająca 23% VAT”.
To kolejna realizacja nano dla Philips Polska. Agencja wygrała przetarg pomysłem kreatywnym akcentującym wielką moc odkurzaczy Philips i okazję promocyjnego zakupu z odliczeniem podatku VAT.
Promocyjnymi warunkami zakupu są objęte odkurzacze Philips: bezworkowe, workowe oraz do odkurzania na mokro.
„Promocja wciągająca 23% VAT” potrwa od 15 maja do 15 lipca.
nano to agencja reklamowa wchodząca w skład holdingu mediowego PMPG SA, wydawcy m.in. magazynów Wprost, Bloomberg Businessweek Polska, Film. Jako integrator marketingowy, dzięki umiejętnemu łączeniu własnych narzędzi i kompetencji ze specjalistycznymi rozwiązaniami swoich partnerów, sprawnie i efektywnie realizuje komunikację w obszarze 360 stopni. Pracami agencji kieruje Łukasz Janowski, Client Service Director.