Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-05-14

A A A POLEĆ DRUKUJ

nano wygrywa kolejny przetarg Philipsa

150x110

Agencja nano przygotowała koncept graficzny oraz materiały POS  w promocji odkurzaczy Philips „Promocja wciągająca 23% VAT”.

To kolejna realizacja nano dla Philips Polska. Agencja wygrała przetarg pomysłem kreatywnym akcentującym wielką moc odkurzaczy Philips i okazję promocyjnego zakupu z odliczeniem podatku VAT.

Promocyjnymi warunkami zakupu są objęte odkurzacze Philips: bezworkowe, workowe oraz do odkurzania na mokro.

„Promocja wciągająca 23% VAT” potrwa od 15 maja do 15 lipca.

nano to agencja reklamowa wchodząca w skład holdingu mediowego PMPG SA, wydawcy m.in. magazynów Wprost, Bloomberg Businessweek Polska, Film. Jako integrator marketingowy, dzięki umiejętnemu łączeniu własnych narzędzi i kompetencji ze specjalistycznymi rozwiązaniami swoich partnerów, sprawnie i efektywnie realizuje komunikację w obszarze 360 stopni. Pracami agencji kieruje Łukasz Janowski, Client Service Director.

 

 

 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS