Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-05-10

A A A POLEĆ DRUKUJ

nano poszerza kompetencje o custom publishing

150x110

Agencja nano rozbudowuje swoje kompetencje o działalność custom publishing.

W nowej działalności nano chce wykorzystywać zasoby spółek i synergię wewnątrz Grupy Kapitałowej PMPG SA m.in. w zakresie druku (drukarnia Gemtext), kolportażu (Distribution Point Group), sprzedaży, a także kreacji, DTP i obsługi klienta. 

„Cały czas szukamy synergii z grupą PMPG, bo chcemy w większym stopniu wykorzystywać fakt, że jesteśmy jedyną agencją reklamową, która należy do grupy mediowej. Włączenie usług custom publishing do zintegrowanej oferty agencyjnej daje nam atut unikalności, a zarazem pozwala wykorzystać doświadczenie wydawcy znaczących tytułów prasowych” – mówi kierujący pracami agencji Łukasz Janowski.

nano to agencja reklamowa wchodząca w skład holdingu mediowego PMPG SA, wydawcy m.in. Wprost, Bloomberg Businessweek Polska, Film. Jako integrator marketingowy, dzięki umiejętnemu łączeniu własnych narzędzi i kompetencji ze specjalistycznymi rozwiązaniami swoich partnerów, sprawnie i efektywnie realizuje komunikację w obszarze 360 stopni. Pracami agencji kieruje Łukasz Janowski, Client Service Director.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS