Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-04-23

A A A POLEĆ DRUKUJ

nano dla Fundacji Dzieci Niczyje

Agencja nano wsparła Fundację Dzieci Niczyje w przygotowaniu i realizacji kampanii Telefonu Zaufania dla Dzieci i Młodzieży 116 111 – Nie pozwól by zostały same.

We współpracy z nano (koncepcja kreatywna) i domem produkcyjnym FilmIt Fundacja przygotowała spoty telewizyjne oraz layouty prasowe zachęcające do wsparcia telefonu zaufania poprzez przekazanie 1% podatku lub za pośrednictwem strony www.fdn.pl. Kampania miała na celu pozyskanie środków na uruchomienie dodatkowych stanowisk konsultantów pomocy telefonicznej dla dzieci. Jej celem było również wskazanie konsekwencji jakie może mieć dla młodych ludzi brak możliwości uzyskania tej formy pomocy - często jedynej jaką znają.

Telefon Zaufania dla Dzieci i Młodzieży 116 111 jest całkowicie bezpłatny i anonimowy. Działa 7 dni w tygodniu w godz. od 12.00 do 20.00. Z konsultantami można skontaktować się także za pośrednictwem strony www.116111.pl.

Teamem kreatywnym przygotowującym kampanię dla FDN kierował Cezary Ziemiński. Spoty telewizyjne wyreżyserował Mikołaj Łebkowski.

nano to agencja reklamowa wchodząca w skład holdingu mediowego PMPG SA (GPW: POINTGROUP, PGM). Jako integrator marketingowy, dzięki umiejętnemu łączeniu własnych narzędzi i kompetencji ze specjalistycznymi rozwiązaniami swoich partnerów, sprawnie i efektywnie realizuje komunikację w obszarze 360 stopni. Pracami agencji kieruje Łukasz Janowski, Client Service Director.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS