Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-09-18

A A A POLEĆ DRUKUJ

Milion do wygrania w loterii Centrów Handlowych M1

We wszystkich Centrach Handlowych M1 w całej Polsce ruszyła loteria, w której główną nagrodą jest milion złotych w gotówce. Zwycięzca zostanie wyłoniony 9 grudnia 2012 roku, podczas transmitowanego na żywo losowania, które odbędzie w CH M1 w Zabrzu.

Aby wziąć udział w loterii wystarczy rejestrować wszystkie zakupy dokonane w sklepach znajdujących się na terenie Centrów Handlowych M1. Przy rejestracji pierwszej transakcji, w punkcie promocyjnym na terenie pasażu w M1 lub na stronie internetowej www.m1-centrum.pl, uczestnik otrzymuje specjalną kartę z indywidualnym kodem kreskowym. Kolejne można rejestrować za pomocą urządzeń mobilnych – tabletów, w punktach promocyjnych, w których hostessy będą czuwały nad poprawnym wprowadzaniem danych do systemu. Dzięki ewidencji zakupów system będzie kumulował na koncie kwoty z paragonów. Szanse na wygranie miliona można zwiększyć rejestrując paragony wspólnie z przyjaciółmi i rodziną.
Akcja trwa od 15 września do 30 listopada 2012 roku.
„Do tej pory w loteriach organizowanych przez Centra Handlowe M1, klienci mieli możliwość wygrania samochodów osobowych. Przez 10 lat organizowania zabawy wręczyliśmy kluczyki do 154 aut! W tym roku postanowiliśmy zaoferować coś więcej – coś czego jeszcze nigdy w Polsce nie zaoferowało żadne centrum handlowe – milion złotych!” – powiedział Dominik Piwek, Dyrektor departamentu marketingu i PR, METRO PROPERTIES w Polsce.
Zdobywcy nagrody głównej oraz nagród dodatkowych zostaną wyłonieni podczas losowania, które odbędzie się 9 grudnia 2012 o godzinie 12:00 w Centrum Handlowym M1 w Zabrzu i będzie transmitowane na żywo we wszystkich centrach M1 w całej Polsce.
Regulamin loterii jest dostępny na www.m1-centrum.pl.
„Tą loterią przełamujemy schematy działań promocyjnych stosowanych przez centra handlowe. Jako pierwsi zdecydowaliśmy się na tak wartościową nagrodę i reklamę całej akcji w kampanii telewizyjnej. Jako pierwsi na tak dużą skalę wykorzystujemy w loterii aplikację mobilną oraz urządzenia mobilne jakimi są tablety. Kolejną nowością jest wyłonienie zwycięzcy podczas transmitowanego na żywo losowania.” – podsumowała Urszula Porębska, Kierownik działu marketingu METRO PROPERTIES w Polsce.

Kampania wspierająca loterię
Po raz pierwszy w historii handlu wielkopowierzchniowego sieć centrów handlowych wprowadza jako bazę komunikacji marketingowej ogólnopolską kampanię reklamową w telewizji.
Wszystkie działania reklamowe obejmują:
* czterotygodniową emisję spotów telewizyjnych pod hasłem „A co Ty zrobisz, by zdobyć milion?” w TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat oraz kanałach tematycznych
* kampanię w regionalnych rozgłośniach radiowych 9 miast - Krakowa, Zabrza, Bytomia, Czeladzi, Poznania, Częstochowy, Warszawy, Radomia oraz Łodzi;
* wielkoformatowe nośniki outdoorowe
* aktywności na profilu www.facebook.com/zalajkujmilion
* promocję w punktach sprzedaży (materiały POS) na terenie centrów handlowych wszystkich 9 M1 w całej Polsce.

Za przygotowanie i organizację loterii promocyjnej na zlecenie METRO PROPERTIES odpowiada polski oddział agencji marketingu zintegrowanego Linea Recta Polska Sp. z o.o. Działania public relations związane z projektem powierzono agencji ConTrust. Za stworzenie komunikacji marketingowej odpowiada agencja POLYMUS.

O Metro Properties Sp. z o.o.
METRO PROPERTIES to firma zarządzająca nieruchomościami należącymi do koncernu METRO GROUP. W obrębie 30 państw spółka zarządza największym międzynarodowym portfelem sprzedaży detalicznej. Głównym obszarem działań METRO PROPERTIES jest zwiększanie wartości majątku nieruchomego w odniesieniu długoterminowym poprzez aktywne i strategiczne zarządzanie portfelem. Firma świadczy usługi wyszukiwania lokalizacji pod przyszłe inwestycje, rozwoju i budowy obiektów sprzedaży detalicznej.

METRO PROPERTIES wspiera i przyspiesza rozwój marek należących do METRO GROUP. Zakres usług obejmuje nie tylko zarządzanie energią wykorzystywaną przez nieruchomości związane z handlem detalicznym oraz zarządzanie infrastrukturą w obiektach handlowych, administracyjnych i magazynowych, ale również dotyczy zarządzania centrami handlowymi w Niemczech, Polsce i Turcji.

W roku 2011 spółka METRO PROPERTIES osiągnęła całkowity zysk operacyjny (EBIT), na poziomie 639 milionów euro, zatrudniając około 1700 osób. Na całym świecie METRO PROPERTIES posiada 686 obiektów sprzedaży detalicznej i 153 inne nieruchomości o całkowitej wartości księgowej wynoszącej 8 miliardów euro.

METRO PROPERTIES na polskim rynku działa od 15 lat oferując wszystkie usługi z zakresu planowania, budowy i zarządzania obiektami handlowymi, usługowymi i biurowymi. METRO PROPERTIES zarządza 16 centrami i parkami handlowymi w całej Polsce (sieć 9 centrów M1, CH Józefosław, CH Ster w Szczecinie, CH Ursynów w Warszawie, parki handlowe w Opolu, Tychach, Olsztynie i Kielcach).

Firma świadczy również kompleksowe usługi techniczne, infrastrukturalne i środowiskowe dla ponad 100 obiektów handlowych w kraju. METRO PROPERTIES prowadzi także działalność inwestycyjną na rzecz MAKRO C&C i Centrów Handlowych M1. Łączna powierzchnia zarządzanych obiektów to ponad 2 miliony m. kw., a ich GLA przekracza 600 tys. m. kw.



METRO PROPERTIES Sp. z o.o.
Al.Krakowska 61, 02-183 Warszawa, Tel. +48 22 500 00 50, Fax +48 22 500 00 39,
www.metro-properties.pl




1
METRO PROPERTIES Sp. z o.o.
Al.Krakowska 61, 02-183 Warszawa, Tel. +48 22 500 00 50, Fax +48 22 500 00 39,
www.metro-properties.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS