Strategia i polityka cenowa BRE Banku kształtowane są wyłącznie decyzjami Zarządu Banku. W sytuacji intensywnej konkurencji na polskim rynku, Bank musi dbać jednocześnie o atrakcyjność oferty dla Klientów, jak również generować zyski dla swoich akcjonariuszy. BRE Bank buduje swoją pozycję konkurencyjną na rynku zgodnie z przepisami polskiego prawa oraz zaleceniami KNF-u.
Oferta banków detalicznych BRE Banku jest dostosowana przede wszystkim do potrzeb ich grup celowych. Powszechny, elektroniczny mBank od lat oferuje nowoczesne, podstawowe produkty i usługi bankowe, takie jak rachunek, karta czy przelewy, z których większość zwolniona jest z opłat.
Źródłem zysku dla banku są transakcje i produkty dodatkowe, z których klienci - co ważne - korzystają dobrowolnie. Stale rozwijamy paletę produktową zgodnie z filozofią mBanku, który chce być liderem bankowości elektronicznej. I tak np. jako pierwsi zareagowaliśmy na zmiany na rynku kart płatniczych, wprowadzając pakiet oferowany w cenie 5zł/mc, umożliwiający wypłaty gotówki ze wszystkich bankomatów w Polsce bez prowizji.
Z kolei MultiBank, skierowany do klientów zamożniejszych, konkuruje przede wszystkim sprawnością działania i jakością obsługi. Przy tym parametry cenowe konta Aquarius dla klientów z tej grupy (osoby osiągające ponadprzeciętne dochody), przy odpowiedniej aktywności klienta, należą do najatrakcyjniejszych wśród analogicznych produktów konkurencyjnych.
Wiesław Thor, Wiceprezes Zarządu, zastępujący Prezesa Zarządu, Dyrektora Generalnego Banku