Hostessa w punkcie sprzedaży rozdająca ulotki lub próbki produktowe – to już nie wystarczy, by przykuć uwagę konsumenta. Dlatego w agencji nano powstał innowacyjny produkt, który nazwano Neostess.
To połączenie zaplecza fieldowego, którym dysponuje agencja (własna struktura terenowa) z możliwościami, jakie dają najnowsze technologie. Produkt został opracowany przy współpracy z agencją interaktywną Vacaloca.
„To niestandardowe rozwiązanie, które pozwala na nawiązanie bezpośredniej relacji z konsumentem i daje możliwość poznania „duszy” marki w momencie podejmowania decyzji zakupowej” – mówi Łukasz Janowski, Client Service Director agencji nano. – „Nowe rozwiązanie nie odbiera pracy hostessom, ale wyposaża je w narzędzie, które nie tylko intryguje konsumenta, ale też pozwala producentowi na bardziej rozbudowany system raportowania aktywności w czasie rzeczywistym oraz możliwość gromadzenie baz danych i żywy link z mediami społecznościowymi”.
Neostess to nowe i angażujące narzędzie do prezentacji produktu oraz samej marki. Aplikacje zainstalowane na tablecie, który jest integralną częścią projektu, wykorzystują najnowsze rozwiązania technologiczne, m.in. Augmented Reality – łączenie świata rzeczywistego z animacjami komputerowymi.
„Na rynku polskim jeszcze nie mieliśmy tak innowacyjnych działań wykorzystanych w procesie sprzedażowym” – dodaje Bartek Kuckowski, Business Development Director nano, który w grudnia dołączył do zespołu agencji, a wcześniej odpowiadał za New Business wszystkich spółek McCann Ericssona.
nano to agencja reklamowa wchodząca w skład holdingu mediowego PMPG SA (GPW: POINTGROUP, PGM). Jako integrator marketingowy, dzięki umiejętnemu łączeniu własnych narzędzi i kompetencji ze specjalistycznymi rozwiązaniami swoich partnerów, sprawnie i efektywnie realizuje komunikację w obszarze 360 stopni. Pracami agencji kieruje Łukasz Janowski, Client Service Director.