„Wiemy, które spośród naszych kolekcji klientki kochają najbardziej i wiemy, że po nie wciąż do nas wracają. Z drugiej strony, nie chcemy, żeby się nimi znudziły. Co jakiś czas wprowadzamy do naszych ukochanych, tzw. klasycznych serii drobne zmiany. To one sprawiają, że dobrze znany model torby staje się zupełnie nowym, a wzór, który tak dobrze znamy, zyskuje nowy wymiar” – opowiada Małgo Kotlonek, projektantka Goshico.
Projektantka Goshico podeszła również niebanalnie do odpowiedzi na pytanie, czy torba filcowa może być także modna latem. „Dotychczas wydawało nam się, że filc nie jest letnim materiałem. Okazuje się, że po pierwsze nasze klientki wcale tak nie myślą. Po drugie, w zestawieniu z letnimi wzorami oraz innymi elementami stroju torba filcowa może nadać wyglądowi bardzo ciekawy wymiar. Powiększony kwiatowy wzór w hafcie w naszej kaszubskiej kolekcji, a także intensywniejsze kolory sprawiają, że torby stały się bardzo letnie, lekkie i jeszcze chętniej kupowane” – komentuje Małgo Kotlonek.
W limitowanej serii toreb z kolekcji Folk Kaszuby nie znajdziemy zupełnie nowych modeli. Znajdziemy za to, dobrze nam znane, ulubione fasony w nowych wydaniach. Gratka dla fanek i zupełnie nowych klientek.
Produkty Goshico
Wszystkie łączy to, że torby powstają w większości z wysokiej jakości filcu ekologicznego i ozdobione są haftowanym motywem ludowych kogutów oraz kaszubskich kwiatów, zaś hafty na torbach Goshico niezmiennie wykonywane są ręcznie. Torby dostępne są w kilku wersjach kolorystycznych oraz kilku fasonach.
Torebki GOSHICO szyte są z myślą o nowoczesnej i wymagającej kobiecie. Dlatego marka tak dużą wagę przykłada do surowców, wykończenia i detali. W środku torby czeka nas miła niespodzianka – precyzyjnie wykończone wnętrze z satyny o intensywnym kolorze, a także niezbędną kieszonkę na dokumenty z suwakiem i komórkę.
Tym co charakteryzuje wyroby marki GOSHICO, obok nowatorskiego stylu, jest ich funkcjonalność w połączeniu z użyciem najwyższej jakości materiałów. Każda torba wyposażona jest w wewnętrzne kieszonki, pasy na ramię mają regulowane długości, uchwyty są wygodne, a torby lekkie.
Cena najmniejszej torebki z kolekcji to 165 zł, największej zaś 280 zł. Akcesoria do kolekcji typu portfelik lub kosmetyczka to koszt od 65zł do 80 zł. Wyroby GOSHICO dostępne są na stronie internetowej www.goshico.com, a także w Showroomie w centrum Warszawy przy ulicy Krakowskie Przedmieście 13 (Hotel Europejski).
***
GOSHICO to designerska marka akcesoriów kobiecych. Stworzona w 2004 roku przez dwie siostry – Małgo Kotlonek (rocznik 1980) młodą polską projektantkę oraz Agę Kotlonek – Wójcik (rocznik 1978) – producenta i technologa z artystyczną duszą, bez której nie byłoby sukcesu Goshico. Siostry od 2004 roku tworzą markę akcesoriów modowych, toreb i biżuterii – przedmiotów wyjątkowo kobiecych i wybitnie praktycznych jednocześnie. Połączenie tych osobowości stanowi o sile marki, jest kwintesencją i współczesną definicją made by Goshico. Twórczynie marki Goshico przygotowując swoje projekty konsekwentnie kierują się trzema zasadami: unikalne inspiracje, selekcjonowana jakość materiałów i wyrobu oraz indywidualne podkreślenie kobiecego stylu. Ciągle poszukują nowych rozwiązałń, które pozwolą kobietom na zamanifestowanie własnej specyfiki bycia w świecie.
Małgo tworząc nowe projekty inspiruje się tradycjami wzorniczymi (od perskiego kobiernictwa po polską sztukę ludową), często sięgając daleko w przeszłość i w inne kultury, aby reinterpretować je w połączeniu ze współczesnymi formami i materiałami, jak w sztandarowej kolekcji toreb GOSHICO – New Folk. Bogate doświadczenie w pracy charakteryzatora filmowego i teatralnego pozwala jej na stuprocentową kontrolę nad sesjami zdjęciowymi GOSHICO, do których sama przygotowuje stylizacje i modelki.
Wszystkie projekty Goshico są wykonywane ręcznie, wiele wzorów biżuterii i toreb powstaje tylko w jednym egzemplarzu.