Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-03-22

A A A POLEĆ DRUKUJ

Ciszewski MSL dla Da Vinci Learning

150x110

W styczniu 2012 roku, agencja Ciszewski MSL należąca do Publicis Groupe rozpoczęła współpracę z telewizyjnym kanałem edukacyjnym Da Vinci Learning. Umowa została podpisana na okres 6 miesięcy. Jest to kolejny klient z segmentu medialnego, który zaufał kompetencjom i doświadczeniu agencji.

Da Vinci Learning to edukacyjna stacja telewizyjna przeznaczona dla dzieci i młodzieży, założona przez Ferdynanda Habsburga, stryjecznego wnuka cesarza Karola I Habsburga. Da Vinci Learning jest jednym z czołowych telewizyjnych kanałów edukacyjnych w Europie. W Polsce oraz innych krajach Europy (w Turcji, Rumunii, Bułgarii, Rosji, Macedonii, Słowenii, Ukrainie i na Węgrzech) stacja pojawiła się 15 września 2007 roku. Aktualnie posiada 5 mln subskrybentów w 12 krajach. Program stacji ma ułatwić uczenie się i przyswajanie informacji przez dzieci i młodzież. Celem jest edukacja bez wysiłku poprzez oglądanie telewizji. Stacja skupia się na tematyce przyrodniczej, społecznej oraz naukach o ziemi. Oferta programowa Da Vinci Learning jest skierowana przede wszystkim do młodszych widzów, ale jej odbiorcami mogą być także dorośli.

Da Vinci Learning to kolejny podmiot z segmentu medialnego w portfolio Ciszewski MSL. Do grona naszych klientów należą Grupa EUROZET, ITI oraz Agora. Cieszymy się, że nasze wieloletnie doświadczenie będziemy mogli wykorzystać na rzecz nowego partnera biznesowego - powiedział Sebastian Hejnowski, dyrektor zarządzający Ciszewski MSL.

Do zadań agencji należy pozycjonowanie Da Vinci Learning jako rzetelnego oraz wartościowego źródła edukacji dzieci i młodzieży. W ramach współpracy zrealizowane zostaną także działania eventowe i ambientowe, mające na celu silne zaangażowanie konsumentów nie tylko przed telewizorami. Projekt zakłada także działania wykorzystujące kanały komunikacji internetowej, w tym dedykowaną platformę oraz fan page stacji na Facebooku.

Za obsługę stacji odpowiada dział Consumer Goods & Lifestyle Ciszewski MSL, kierowany przez Zofię Bugajną.

O MSLGROUP

MSLGROUP, należąca do Grupy Publicis, jest wyspecjalizowaną w komunikacji i budowaniu zaangażowania grupą doradców, we wszystkich aspektach strategii komunikacji, począwszy od PR’u konsumenckiego, poprzez komunikację wewnętrzną, Public Affairs, zarządzanie reputacją, komunikację kryzysową a skończywszy na zarządzaniu eventami. MSLGROUP zatrudnia ponad 3 000 osób w 22 krajach. W Polsce należą do niej firmy: Ciszewski MSL, Ciszewski MSL Financial Communications oraz MSL Warsaw. Wraz z agencjami afiliowanymi i partnerskimi sieć liczy 4 000 pracowników w 83 krajach. W chwili obecnej ta największa sieć w Chinach i Indiach, oferuje strategiczne doradztwo i doskonałą znajomość potrzeb konsumenckich oraz  atrakcyjne pomysły, za którymi zawsze podąża ich mistrzowskie wykonanie.

Dowiedz się o nas więcej: www.mslgroup.com / http://blog.mslgroup.com / Twitter: @msl_group / youtube.com/mslgroupofficial.

O Publicis Groupe

Publicis Groupe jest trzecią największą siecią komunikacyjną na świecie oferującą pełen zakres usług i umiejętności: reklamy tradycyjnej i digitalowej, Public Affairs, eventów, zakupu mediów i komunikacji. Główne marki sieciowe koncernu to Leo Burnett, MSLGROUP, PHCG (Publicis Healthcare Communications Group), Publicis Worldwide, Rosetta, Saatchi&Saatchi oraz VivaKi - główny akcelelator grupy w obszarze media i digital, w którego skład wchodzą Digitas, Razorfish, Starcom MediaVest i ZenithOptimedia. Publicis Group jest obecna w 104 krajach i zatrudnia 50 000 najwyższej klasy specjalistów.

WWW: publicisgroupe.com | Twitter:@PublicisGroupe | Facebook: www.facebook.com/publicisgroupe





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS