Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-03-05

A A A POLEĆ DRUKUJ

Awangarda polskiego Internetu - Ericsson Consumer Lab prezentacja, dyskusja

150x110

Awangarda mobilnego Internetu - Katarzyna Pąk, Dyrektor Komunikacji Marketingowej w Polsce, Ericsson

Jest ich ponad 4 miliony - to awangarda mobilnego internetu w Polsce. Według badań Ericsson Cons Lab w Polsce część z nich stanowi przebojowa młodzież w wieku 15-24 lata, pozostali to aktywni zawodowo, jest ich ponad 70% w wieku 24-39 lat. Ostatnią podgrupą awangardy są tzw. eksperymentatorzy. Znajdziemy w niej zarówno emerytów jak i studentów. Z awangardy wyróżniają się optymistycznym podejściem do nowinek technologicznych i poszukiwaniem własnych dróg ich wykorzystania. Wszystkie grupy łączy praktyczne zainteresowanie nowymi technologiami i zwracanie uwagi na markę. Być w awangardzie oznacza mieć zrozumienie dla zmieniającego się środowiska technologicznego, co więcej - lubić je i czerpać przyjemność z jego zastosowania. Cieszyć się z własnoręcznie wyszukanych i zastosowanych serwisów. Pozostali użytkownicy mobilnych nowinek podążą za opiniotwórczą awangardą.
Warszawa, 7 lutego 2012

Link do filmu w serwisie YouTube:

http://www.youtube.com/watch?v=zrmRNPtHKZo

Prezentacja .pdf "Polscy pionierzy 2012":

http://media.ericsson.pl/presskit/5824

 

Pionierzy Internetu - wyjątkowi w Polsce? - dyskusja nad badaniami Ericsson Consumer Lab w Polsce

Uczestnicy dyskusji:
dr Dominik Batorski - UW
dr Mirosław Filiciak - SWPS
Edwin Bendyk moderator, Collegium Civitas
Uczestnicy dyskusji prowadzący własne badania w Polsce nad środowiskiem internautów i specyficznie młodzieży korzystającej w codziennym życiu z usług internetowych skomentowali wyniki badań Ericsson Consumer Lab w Polsce
Warszawa, 7 lutego 2012

Link do filmu w serwisie YouTube:

http://www.youtube.com/watch?v=JSrWdDhIub8





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS