Albert Wallin objął stanowisko senior art directora w agencji Nano. Poprzednio pracował w TVN.
Jako art director Wallin będzie współtworzył koncepcje kreatywne przygotowywane przez Nano.
Poprzednio Wallin pełnił funkcję graphic designera i zajmował się tworzeniem koncepcji kreatywnych na potrzeby grupy TVN, a wcześniej pracował między innymi w VA - Very Advertising, GonnaBe oraz Blackmoon Design, również jako art director.
Albert Wallin jest związany z branżą reklamową od 13 lat. W tym czasie przygotowywał projekty dla marek takich jak m.in.: Pilsner Urquell, Tyskie, Miller Genuine Draft, BZ WBK, Raiffeisen Bank, Wedel, Toma (grupa Pepsi), Aspirin. Ukończył wrocławską ASP na kierunku projektowanie graficzne.
Nano to agencja reklamowa wchodząca w skład holdingu mediowego PMPG SA (GPW: POINTGROUP, PGM). Jako integrator marketingowy, dzięki umiejętnemu łączeniu własnych narzędzi i kompetencji ze specjalistycznymi rozwiązaniami swoich partnerów, sprawnie i efektywnie realizuje komunikację w obszarze 360 stopni. Pracami agencji kieruje Łukasz Janowski, Client Service Director.