Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-07-18

A A A POLEĆ DRUKUJ

20% wzrost sprzedaży Redanu po I półroczu 2011 r.

150x110
Grupa Kapitałowa Redan wstępnie podsumowała skonsolidowane przychody ze sprzedaży za pierwsze półrocze 2011 r. Osiągnięta sprzedaż wzrosłą wyniosła 170,1 mln zł, natomiast wypracowana marża handlowa osiągnęła poziom 77,5 mln zł.

Sprzedaż Grupy w I półroczu br. wzrosła o 20% w porównaniu do wyników osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedniego. „Tak dobry wynik był możliwy dzięki wypracowanym wzrostom w obydwu segmentach naszej działalności, modowym i dyskontowym.” – powiedział Bogusz Kruszyński, Prezes Zarządu Redan S.A. „Na podstawie osiągniętych w pierwszym półroczu wyników Zarząd potwierdza, że prognoza wyniku netto zostanie zrealizowana.”

Sieć dyskontowa Textilmarket odnotowała 15% wzrost sprzedaży, która wyniosła 86,1 mln zł.

Natomiast na rynku modowym Grupa Redan zwiększyła sprzedaż o 26% osiągając wartość 84,0 mln zł.  Sprzedaż w sklepach porównywalnych (tzn. takich, które działały w I półroczu br., jak i w I półroczu poprzedniego roku) w sektorze dyskontowym utrzymała ubiegłoroczny poziom, natomiast na rynku modowym wzrosła o 14%.

Po pierwszych 6 miesiącach 2011 r. szacunkowa wartość marży handlowej Grupy Redan wzrosła o 23% w porównaniu do analogicznego okresu 2010 r. Grupa odnotowała wzrost wolumenu marży zarówno na rynku dyskontowym, jak i modowym – odpowiednio o 16% i 31%.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS