“Życie na Gorąco” liderem, “Rewia” najwięcej straciła
Wszystkie tygodniki z segmentu yellow zanotowały w 2010 roku jednocyfrowe spadki sprzedaży w porównaniu do 2009 roku. Najwięcej straciła “Rewia”.
Wszystkie pisma w segmencie należą do Wydawnictwa Bauer. Jego liderem jest niezmiennie “Życie na Gorąco”, którego średnie rozpowszechnianie płatne razem w 2010 roku wyniosło 610 469 egz. po spadku o 5,79 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazło się “Twoje Imperium” z wynikiem 325 843 egz., które zanotowało spadek o 4,89 proc.
Trzecia była “Rewia” ze średnim rozpowszechnianiem płatnym razem na poziomie 255 654 egz. Zanotowała ona spadek o 8,18 proc. - największy w zestawieniu.
ZKDP | 2010 | 2009 |
Tytuł | Rozpowszechnianie płatne razem | |
Życie na Gorąco | 610 469 | 647 954 |
Twoje Imperium | 325 843 | 342 590 |
Rewia | 255 654 | 278 423 |
Świat & Ludzie | 200 719 | 206 031 |
Na Żywo | 174 609 | 188 785 |
Takie jest Życie | 119 880 | 121 648 |
Wyniki sprzedaży prasy
Dołącz do dyskusji: “Życie na Gorąco” liderem, “Rewia” najwięcej straciła