„Złoto Bałtyku” nową lokalną produkcją History. Emisja w wiosennej ramówce
Firma A+E Networks wraz z ATM Grupą właśnie realizują nową lokalną produkcję „Złoto Bałtyku”, która pokaże losy osób związanych z branżą bursztynniczą w Polsce. Premiera cyklu na antenie History zaplanowana została na wiosnę tego roku.
Widzowie w pięcioodcinkowej serii poznają kulisy pracy osób, którymi kieruje gorączka bursztynu. Dowiedzą się, jak wygląda długa droga, którą musi przebyć bursztyn - od połowu, przez obróbkę, na sprzedaży w formie wyrobu jubilerskiego bądź rzeźby kończąc. Poznają również metody wykorzystywane do wydobycia jantaru na bałtyckim wybrzeżu, jak i kulisy branży bursztynniczej w Polsce.
Zdjęcia zostały zrealizowane w Gdańsku i okolicach.
Za realizację „Złota Bałtyku” odpowiada ATM Grupa. Reżyserem programu jest Sambor Wilk.
Ze strony A+E Networks producentem nadzorującym jest Agnieszka Kubiak, a ze strony ATM Grupy - Krzysztof Jakubowski.
Premiera nowej serii na antenie History odbędzie się w wiosennej ramówce 2019 roku.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w 2018 roku udział History wyniósł 0,24 proc.
Dołącz do dyskusji: „Złoto Bałtyku” nową lokalną produkcją History. Emisja w wiosennej ramówce