Wysoka sprzedaż miesięcznika 'Kobieta i Życie', ostro w dół'Olivia'
W kwietniu 2009 roku spadła sprzedaż większości miesięcznikówporadnikowych adresowanych do kobiet. Najwięcej stracił magazyn"Olivia" (Marquard Media Polska) a liderem w segmencie było pismo"Kobieta i Życie" (Wydawnictwo Bauer).
Sprzedaż ogółem miesięcznika "Kobieta i Życie"w kwietniu br. wyniosła 557 350 egz. (tytuł zadebiutował na rynku wpaździerniku ub.r.) - wynika z danych Związku Kontroli DystrybucjiPrasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazło się pismo "DobreRady" (Burda Media Polska), które sprzedało się w ilości486 894 egz. (spadek o 11 proc.), a na pozycji trzeciej uplasowałsię "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) zesprzedażą ogółem na poziomie 447 901 egz. (wzrost o 1proc.).
kwiecień | ||
2009 | 2008 | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Kobieta i Życie | 557 350 | - |
Dobre Rady | 486 894 | 547 551 |
Świat Kobiety | 447 901 | 441 473 |
Poradnik Domowy | 425 011 | 400 641 |
Claudia | 305 698 | 391 987 |
Olivia | 223 458 | 336 603 |
Porównując dane z kwietnia br. do danych z poprzedniego miesiącawidać, że największy spadek sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik"Dobre Rady" (w dół o 14 proc.).
2009 | ||
kwiecień | marzec | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Kobieta i Życie | 557 350 | 572 052 |
Dobre Rady | 486 894 | 561 297 |
Świat Kobiety | 447 901 | 414 294 |
Poradnik Domowy | 425 011 | 384 291 |
Claudia | 305 698 | 284 171 |
Olivia | 223 458 | 194 243 |
Wyniki sprzedaży prasy
Dołącz do dyskusji: Wysoka sprzedaż miesięcznika 'Kobieta i Życie', ostro w dół'Olivia'