Upoluj sobie bilet SMSem
"Jest to pierwsze takie rozwiązanie w Polsce, w którym SMS traktowany jest i akceptowany jako bilet wstępu na koncert, czyli tzw. m-ticket. Dodatkowym plusem takiego rozwiązania jest także fakt, iż można bilet kupić i odebrać nie wychodząc z domu, korzystając tylko z telefonu komórkowego. Warto też podkreślić, iż koszt nabycia biletu SMSowego (6,10 złotych) jest znacznie niższy od zakupu tradycyjnego, papierowego biletu, którego cena wynosi 10,00 złotych" - powiedział Piotr Długiewicz z MobiJOY!
W czasie trwania trasy koncertowej zorganizowanych zostanie pięć koncertów zespołu Drum Machina, formacji, która zyskała już sobie spore grono zwolenników podczas zeszłorocznych koncertów, także wspieranych przez markę piwa Redd's.
Wysyłając SMS na numer 7537 (koszt 6,10 złotych brutto) o treści: REDDS nazwa_miasta, w którym odbywa się koncert, użytkownik telefonu komórkowego otrzyma SMS z unikatowym numerem będącym biletem wstępu na koncert we wskazanym mieście. Odpowiedź zawiera także miejsce i datę odbycia koncertu.
Koncerty miały już miejsce w Krakowie, Chorzowie, Warszawie oraz Poznaniu. Następne odbędą się na przestrzeni lipca i października.
Agencja Reklamowa V&P zajęła się kompleksowym przygotowaniem trasy koncertowej od strony koncepcyjnej, organizacyjnej i wykonawczej. Agencja opracowała również strategie i kreacje towarzyszącej terasie kampanii reklamowej. MobiJOY! była odpowiedzialna za stworzenie kanału komunikacji SMSowej.
Inne
Dołącz do dyskusji: Upoluj sobie bilet SMSem