Radio Pogoda wystartowało z drugą edycją „Turnieju miast”
Radio Pogoda wystartowało z drugą edycją zabawy „Turniej miast”, która potrwa do 11 marca 2020 roku.

„Turniej miast” to zabawa, w której dwójka słuchaczy rywalizuje o nagrody, zbierając punkty dla swojej miejscowości. W zwycięskim mieście zespół stacji zorganizuje wyjątkową potańcówkę.
Program nadawany jest od poniedziałku do piątku w ramach pasma „Pogodny poranek Radia Pogoda”.
„Turniej miast” promowany jest w specjalnej kampanii - od połowy lutego br. reklamy konkursu można zobaczyć na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS w miastach nadawania stacji, a także w lokalnych wydaniach „Gazety Wyborczej” oraz na Facebooku. Działania wspiera też autopromocja na www.radiopogoda.pl i na profilu stacji na Facebooku. Za kreację i planowanie kampanii odpowiadał dział promocji Grupy Radiowej Agory.
Dołącz do dyskusji: Radio Pogoda wystartowało z drugą edycją „Turnieju miast”