Tina przed Przyjaciółką
W kwietniu 2006 roku wszystkie tygodniki poradnikowe zwiększyły sprzedaż.
Lider segmentu jest tygodnik ”Tina” (Bauer), której średnia sprzedaż w kwietniu 2006 roku wyniosła 443 934 egz., czyli o 4,6 proc. więcej niż analogicznym okresie 2005 roku - wynika z danych ZKDP.
Na drugim miejscu uplasowała się ”Przyjaciółka” (Edipresse) - wzrost o 8,1 proc. a na trzecim ”Pani Domu” (Axel Springer Polska), która zanotowała największy wzrost sprzedaży, o 69,1 proc.
kwiecień | ||||
2006 | 2005 | |||
Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | |
Tina | 648593 | 443934 | 687822 | 424322 |
Przyjaciółka | 663823 | 421767 | 645845 | 390066 |
Pani Domu | 783313 | 405791 | 499939 | 239944 |
Naj | 585940 | 366733 | 477500 | 241584 |
Dołącz do dyskusji: Tina przed Przyjaciółką