SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tina przed Przyjaciółką

W kwietniu 2006 roku wszystkie tygodniki poradnikowe zwiększyły sprzedaż.

Lider segmentu jest tygodnik ”Tina” (Bauer), której średnia sprzedaż w kwietniu 2006 roku wyniosła 443 934 egz., czyli o 4,6 proc. więcej niż analogicznym okresie 2005 roku - wynika z danych ZKDP.
 
Na drugim miejscu uplasowała się ”Przyjaciółka” (Edipresse) - wzrost o 8,1 proc. a na trzecim ”Pani Domu” (Axel Springer Polska), która zanotowała największy wzrost sprzedaży, o 69,1 proc.

 

kwiecień

20062005

Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Tina648593443934687822424322
Przyjaciółka663823421767645845390066
Pani Domu783313405791499939239944
Naj585940366733477500241584

marzec 2006 i 2005

Dołącz do dyskusji: Tina przed Przyjaciółką

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl