Telewizja czołowym źródłem rozrywki dla młodzieży
Wielu nastolatków i młodych osób większość swojej rozrywki czerpiez telewizji.
Tak wynika z globalnego badania przeprowadzonego międzypaździernikiem a grudniem zeszłego roku przez agencję Next GreatThing. Udział wzięły w nim osoby w wieku od 14 do 29 lat zAmsterdamu, Hong Kongu, Malezji, Singapuru, Korei Południowej,Wielkiej Brytanii oraz USA - informuje na swojej stronieinternetowej eMarketer.
36 procent respondentów stwierdziło, że większość swojejrozrywki czerpie z telewizji. Na drugim miejscu znalazły się exaequo komputer i kino (po 19 procent wskazań), przed internetem (12procent). Pozostałe 15 procent przypadło na telefony komórkowe, grywideo i parki rozrywki.
Największa grupa badanych (37 procent) wskazała na telewizjętakże jako na najbardziej skuteczne medium reklamowe. Na drugimmiejscu znalazły się czasopisma i internet, za którymi opowiedziałosię tutaj tylko po 6 procent respondentów. Z kolei najmniejskutecznymi formami reklamy okazały się ulotki oraz reklamy onlinetypu pop-up.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Telewizja czołowym źródłem rozrywki dla młodzieży