Sukcesy stacji Agory
Udany start Blue FM. Gwiazdy w nowej kampanii Radia Trefl
- Najlepiej dobrana muzyka charakteryzuje to, co nadajemy, czyli przeboje Celine Dion, Garou, Phila Collinsa, Joe Cockera, Robbie Williamsa, Tiny Turner, Enrique Iglesiasa, Kate Ryan - to co najlepsze z dwu ostatnich dekad i nowości - mówi Alek Pawlikowski, dyrektor programowy rozgłośni. Cieszy nas, że słuchacze zaakceptowali Blue FM - prawdziwy ocean muzyki.
Radio Blue FM 106,1 we Wrocławiu należy do grupy stacji Blue FM, w których udziały ma Agora S.A. Nadaje w najbardziej popularnym w Europie formacie HOT AC.
Tymczasem w kwietniu ruszyła nowa kampania wizerunkowa trójmiejskiego Radia Trefl 103 oraz 99,2 Złote Przeboje. Ponad 150 nośników zakupiono w firmie Art Marketing Syndicate, druk zlecono firmie Print & Display. Kampania została przygotowana przez dział promocji radia.
Na terenie całego Trójmiasta i okolic pojawiły się billboardy z wizerunkami Elvisa Presleya, ABBY i Roda Stewarta. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku Radia Trefl, jako stacji grającej Złote Przeboje, czyli największe przeboje lat 60-tych, 70-tych i 80-tych oraz wzrost znajomości marki.
Format radia grającego Złote Przeboje kierowany jest do słuchaczy w wieku 30-50 lat, którzy znają i cenią przeboje z lat 60-tych, 70-tych i 80-tych. W swoim targecie Radio Trefl jest liderem słuchalności wśród lokalnych stacji radiowych (Badanie Radio Track SMG/KRC, styczeń-marzec 2003, zasięg dzienny).
Nowa kampania promocyjna jest kolejnym krokiem w konsekwentnym kształtowaniu wizerunku Radia na lokalnym rynku.
Kampanii outdoorowej towarzyszy akcja antenowa w Radiu Trefl. Trzy weekendy w całości zostały poświęcone gwiazdom widniejącym na billboardach. Prezenterzy Radia Trefl przygotowali nie tylko najbardziej znane przeboje Elvisa, Roda Stewarta i ABBY, ale także wiele ciekawostek z ich życia i twórczości. Dla swoich słuchaczy mają także niespodziankę - do wygrania płyty z największymi przebojami tych gwiazd.
Agora
Dołącz do dyskusji: Sukcesy stacji Agory