SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sprzedaż biletów Cinema City wzrosła o 43%

Cinema City Int., największy w Europie Środkowo-Wschodniej operator sieci multipleksów, w grudniu sprzedał w Polsce około 801 tys. biletów, wobec około 610 tys. sztuk rok wcześniej.

W całym 2006 roku sprzedaż wyniosła ok. 10 mln biletów, co oznacza wzrost o ok. 43% w porównaniu z 2005 rokiem, podała spółka w komunikacie w środę.

„Wyniki sprzedaży biletów kinowych w grudniu 2006 r. wskazują, że w Polsce spółka odnotowała rekordową w porównaniu z wynikami sprzedaży biletów za ten miesiąc w poprzednich latach sprzedaż biletów do kina” – czytamy w komunikacie.

W grudniu 2006 roku spółka sprzedała w Polsce około 801.000 biletów w porównaniu do około 610.000 i 485.000 biletów sprzedanych, odpowiednio w grudniu 2005 rokui 2004 roku.

Spółka podała, że wzrost liczby sprzedanych biletów to efekt rozwoju sieci multipleksów Cinema City oraz polskiego rynku kinowego.

W I półroczu 2006 przychody z działalności kinowej w Polsce stanowiły ok. 62% wszystkich przychodów z działalności kinowej Spółki. Cinema City posiada w Polsce 18 na terenie całego kraju, z niemal dwustoma salami kinowymi i 5 salami typu IMAX. W Europie Środkowo-Wschodniej oraz Izraelu spółka prowadzi łącznie 466 sal kinowych w 58 multipleksach.

Po I półroczu 2006 skonsolidowane przychody Cinema City wyniosły 75,5 mln euro, co oznacza niemal o 48% licząc rok do roku. Zysk operacyjny równy był 9,9 mln euro (+56%), a zysk netto 7,8 mln euro (+75%).

W grudniu 2006 Cinema City przeprowadziło ofertę publiczną akcji i zadebiutowało na warszawskiej giełdzie. Wartość oferty, składającej się z akcji istniejących i nowej emisji, przekroczyła poziom 80 mln euro.

Dołącz do dyskusji: Sprzedaż biletów Cinema City wzrosła o 43%

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl