Spoty kanałów Viacomu nominowane w konkursie Promax Global Excellence Awards 2018 (wideo)
Zespoły kreacji i marketingu Viacom International Media Networks regionu Europa Środkowa i Wschodnia oraz Izrael, pracujący w biurach w Warszawie i Budapeszcie, zdobyły 13 nominacji w konkursie Promax Global Excellence Awards 2018.
Dziewięć nominacji zostało przyznanych za realizacje przygotowane dla kanału filmowego Paramount Channel. Pięć nominacji otrzymała kampania „Millions of Choices”, która promowała kanał Paramount Channel w Polsce, na Węgrzech i w Rumunii. Wykorzystano w niej kultowe sceny z takich filmów, jak: „Forrest Gump”, „Cast Away - Poza światem” czy „Dzień świstaka”.
Materiały promocyjne przygotowywały zespoły kreacji i marketingu z warszawskiego i budapeszteńskiego biura Viacom International Media Networks CEEI.
PromaxBDA to międzynarodowa organizacja skupiająca ludzi mediów elektronicznych zajmujących się autopromocją i marketingiem. Zwycięzcy konkursu Promax Global Excellence Awards zostaną ogłoszeni 14 czerwca br.
Wideo promujące kanał telewizyjny:
- Millions of Choices - Image Campaign Paramount Channel, CEE
Długometrażowy spot promocyjny:
Eric Cartman Inside Your Head - Comedy Central, CEE
Kampania kanału rozrywkowego lub komediowego:
- Family Guy Live Action Spots - Comedy Central, CEE
Filmy kinowe wykorzystane w wideo promocyjnym dla telewizji:
- Millions of Choices - Image Campaign Paramount Channel CEE
- The Godfather Trilogy - Family & Violence Paramount Channel, CEE
Filmy kinowe wykorzystane w kampanii telewizyjnej:
- Kill Bill Weekend - Paramount Channel, CEE
Spot promocyjny programu:
- Django Unchained - Animated TV Spot Paramount Channel, CEE
Spot wizerunkowy emitowany online, w telewizji kablowej lub satelitarnej:
- Millions of Choices - Image Campaign Paramount Channel CEE
Kampania promocyjna kanału telewizyjnego:
- Millions of Choices - Image Campaign Paramount Channel, CEE
Montaż:
- The Godfather Trilogy - Family & Violence Paramount Channel, CEE
Copywriting:
- Millions of Choices - Image Campaign Paramount Channel, CEE
Kampania wizerunkowa:
- Millions of Choices - Image Campaign Paramount Channel, CEE
Montaż dźwięku:
- The Godfather Trilogy - Family & Violence Paramount Channel, CEE
Dołącz do dyskusji: Spoty kanałów Viacomu nominowane w konkursie Promax Global Excellence Awards 2018 (wideo)