SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rosną “Men's Health” i “Playboy”, duży spadek “CKM”

Dwa miesięczniki lifestylowe dla mężczyzn - “Men's Health” i “Playboy” - zanotowały w październiku ub.r. wzrosty sprzedaży ogółem. Straciły natomiast “Logo” oraz “CKM”, którego sprzedaż spadła aż o prawie 40 proc.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika “Men's Health” (Motor Presse Polska) wyniosła w październiku ub.r. 62 697 egz. Tytuł ten względem października 2010 roku zyskał najwięcej w rankingu - 2,5 proc., awansując z miejsca drugiego na pierwsze.
 
Na pozycji wicelidera znalazł się magazyn “CKM” (Marquard Media Polska), którego sprzedaż ogółem spadła aż o 38,18 proc., czyli zdecydowanie najbardziej w zestawieniu, i wyniosła 50 325 egz. W efekcie miesięcznik stracił pierwsze miejsce na podium. Stało się tak, mimo że w październiku 2010 roku tytuł miał cenę 11,99 zł, a rok później - 8,99 zł.
 
Trzeci w rankingu był miesięcznik “Playboy” (Marquard Media Polska). Zanotował on wzrost o 0,92 proc., co dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 45 817 egz.

Wirtualnemedia.pl październik
ZKDP 2011 2010
Tytuł Sprzedaż ogółem
Men's Health Edycja Polska 62 697 61 167
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny 50 325 81 403
Playboy 45 817 45 398
Logo 43 297 52 534
Stuff 12 828 -
 
Forbes. Profit 27 667 33 448


 
Porównując dane z października ub.r do danych z września ub.r., widać, że spadki sprzedaży ogółem zanotowały wszystkie tytuły. Najwięcej stracił miesięcznik “CKM” (12,58 proc.).

Wirtualnemedia.pl 2011
ZKDP październik wrzesień
Tytuł Sprzedaż ogółem
Men's Health Edycja Polska 62 697 63 779
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny 50 325 57 565
Playboy 45 817 46 735
Logo 43 297 46 608
Stuff 12 828 18 854
 
Forbes. Profit 27 667 38 353


 

Dołącz do dyskusji: Rosną “Men's Health” i “Playboy”, duży spadek “CKM”

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
h
"Stało się tak, mimo że w październiku 2010 roku tytuł miał cenę 11,99 zł, a rok później - 8,99 zł.". A nie odgadliscie, geniusze detektywistyki, skad taka roznica w cenie? moze np. numer z 2010 roku mial jakis extra dodadek, np. film, he?
0 0
odpowiedź
User
anioł
Erotyka jest w internecie bezpłatna. Po co więc marnować kasę na nieaktualne magazyny?
0 0
odpowiedź
User
gość
h się uniósł - pewnie pracuje w redakcji i zastanawia się kiedy zamkną tytuł ;-)
Z płytą czy bez - CKM od dłuższego czasu leci na pysk i niestety nie wszystko da się zwalić na trendy. Prawda jest taka, że o ile kiedyś CKM miał swój chłopięcy urok, o tyle teraz nie da się go już wziąć do ręki.
0 0
odpowiedź