SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

RMF FM liderem w grupie 16-49

Radio RMF FM umacnia swoją pozycję w najbardziej cenionej przez reklamodawców grupie docelowej - wśród słuchaczy w wieku 16-49 lat.

Jak wynika z najnowszej fali badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, udział RMF FM w rynku słuchalności w tej grupie wiekowej wynosi blisko 27%, co oznacza, że w porównaniu do poprzedniej fali stacja zanotowała wzrost o jeden punkt procentowy. W tym samym czasie Radio Zet, bezpośredni konkurent RMF FM, zanotowało spadek udziału w rynku, przez co dystans między tymi stacjami zwiększa się i osiąga obecnie prawie 4,5%.

 
Udział w rynku Wiek 16-49 lat
 październik 2006 : grudzień 2006listopad 2006 : styczeń 2007
Stacje ogólnopolskie
Radio RMF FM25,80%26,70%
Radio Zet22,80%22,30%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia5,80%6,10%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia5,60%5,40%
Radio Maryja0,80%0,70%
Bis Polskie Radio0,70%0,50%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia0,40%0,40%
Stacje ponadregionalne
Radiostacja1,30%1,20%
Radio Wawa1,20%1,10%
Radio TOK FM0,50%0,50%
Grupy radiowe
Grupa TIME [46]11,50%11,30%
Grupa AGORA [28]3,90%3,90%
Audytorium [17]3,20%3,50%
Grupa AD.POINT [11]2,30%2,40%
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, wiek 16-49 lat, próba odpowiednio: 12 312, 12 314.

Dołącz do dyskusji: RMF FM liderem w grupie 16-49

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl