RMF FM liderem w grupie 16-49
Radio RMF FM umacnia swoją pozycję w najbardziej cenionej przez reklamodawców grupie docelowej - wśród słuchaczy w wieku 16-49 lat.
Jak wynika z najnowszej fali badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, udział RMF FM w rynku słuchalności w tej grupie wiekowej wynosi blisko 27%, co oznacza, że w porównaniu do poprzedniej fali stacja zanotowała wzrost o jeden punkt procentowy. W tym samym czasie Radio Zet, bezpośredni konkurent RMF FM, zanotowało spadek udziału w rynku, przez co dystans między tymi stacjami zwiększa się i osiąga obecnie prawie 4,5%.
Udział w rynku Wiek 16-49 lat | ||
październik 2006 : grudzień 2006 | listopad 2006 : styczeń 2007 | |
Stacje ogólnopolskie | ||
Radio RMF FM | 25,80% | 26,70% |
Radio Zet | 22,80% | 22,30% |
Trójka - Program 3 Polskiego Radia | 5,80% | 6,10% |
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia | 5,60% | 5,40% |
Radio Maryja | 0,80% | 0,70% |
Bis Polskie Radio | 0,70% | 0,50% |
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia | 0,40% | 0,40% |
Stacje ponadregionalne | ||
Radiostacja | 1,30% | 1,20% |
Radio Wawa | 1,20% | 1,10% |
Radio TOK FM | 0,50% | 0,50% |
Grupy radiowe | ||
Grupa TIME [46] | 11,50% | 11,30% |
Grupa AGORA [28] | 3,90% | 3,90% |
Audytorium [17] | 3,20% | 3,50% |
Grupa AD.POINT [11] | 2,30% | 2,40% |
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, wiek 16-49 lat, próba odpowiednio: 12 312, 12 314. |
Dołącz do dyskusji: RMF FM liderem w grupie 16-49