RMF FM do góry
Polskie Radio PR1 i Radio Zet w dół
Jak wynika z ostatnich badań instytutu SMG/KRC A Millward Brown Company, radio RMF FM powiększyło przewagę nad konkurencją.
Udział w rynku | |
Ogół 15-75 | |
RMF FM | 22,4% |
PR1 | 18,6% |
Radio Zet | 17,2% |
Trójka | 4,3% |
RMF FM jest również najchętniej słuchaną stacją wśród osób ze średnim i wyższym wykształceniem.
Udział w rynku | |
Osoby z wykształceniem średnim lub wyższym | |
RMF FM | 23,0% |
Radio Zet | 19,0% |
PR 1 | 17,6% |
Trójka | 6,9% |
(Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, sierpień-październik 2002)
- Kampania PRAWDA czy FAŁSZ przyniosła lepsze rezultaty niż się można było spodziewać. Promocja FAKTÓW wypromowała jak widać cały program, a szczególny wzrost zaznaczył się w grupie osób z wyższym wykształceniem i mieszkańców dużych miast. Oczywiście nadal równolegle obecny był motyw "Oddałem głos na muzyke" tak więc promocji muzyki nie zaniechaliśmy - mówi nam Krzysztof Nepelski, dyrektor marketingu RMF FM.
Dołącz do dyskusji: RMF FM do góry