SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Przyjaciółki” straciły 210 tys. widzów, Polsat zarobił 19 mln zł z reklam

Szósty sezon „Przyjaciółek” oglądało średnio 2,02 mln osób. W porównaniu do czwartej serii nadawanej jesienią ub.r. produkcja straciła 210 tys. widzów, a Polsat w czasie jej emisji zajął trzecie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 19,02 mln zł. Stacja nakręci siódmą serię produkcji.

fot. Polsat fot. Polsat

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że szóstą edycję „Przyjaciółek” (serial był emitowany w czwartki o godz. 21.05, w okresie od 3 września do 26 listopada br.) oglądało średnio 2,02 mln widzów. Przełożyło się to na 13,33 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 12,67 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się odcinek produkcji z 29 października. Obejrzało go 2,17 mln widzów.

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

29-10-2015

21:06:26

2 171 723

14,35%

24-09-2015

21:07:10

2 110 029

14,44%

05-11-2015

21:07:48

2 087 341

13,47%

Dla porównania, czwartą edycję serialu, pokazywaną jesienią ub.r., śledziło średnio 2,23 mln osób, co przekładało się odpowiednio na 14,83 proc. oraz 14,70 proc. udziału (zobacz te dane).

Polsat w czasie emisji „Przyjaciółek” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Pozycja lidera należała do TVP1, nadającej w tym czasie „Ojca Mateusza” oraz „Sprawę dla reportera”, co przełożyło się na 20,18 proc. udziału. Na drugim miejscu znalazł się TVN („Kuchenne rewolucje” i początek filmów fabularnych; 13,75 proc.), a na czwartym - TVP2 („Paranienormalni Tonight”, mecze piłki nożnej i filmy fabularne; 7,55 proc.).

Również wśród widzów w grupie komercyjnej Polsat był trzeci, ale pierwsze miejsce należało tutaj do TVN, a drugie - do Jedynki.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

3 059 459

20,18%

11,99%

TVN

2 085 020

13,75%

19,07%

Polsat - Przyjaciółki 6

2 020 881

13,33%

12,67%

TVP2

1 144 054

7,55%

8,42%

Wpływy z reklam wokół obecnego sezonu „Przyjaciółek” wyniosły 19,02 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Telewizja Polsat zdecydowała o realizacji siódmej edycji serialu. Emitowana będzie ona wiosną 2016 roku.

„Przyjaciółki” to opowieść o czterech kobietach. Każda z nich jest inna - różni je sytuacja życiowa i problemy, którym muszą stawić czoła. W rolę tytułowych „Przyjaciółek” wcielają się Małgorzata Socha, Joanna Liszowska, Anita Sokołowska i Magdalena Stużyńska. Serial produkuje Akson Studio.

Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółki” straciły 210 tys. widzów, Polsat zarobił 19 mln zł z reklam

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Staszek
Jeszcze jeden, maks dwa sezony. Widać tendencję spadkową.
0 0
odpowiedź
User
gout kill
Staszek... ale ty się na tym znasz! W takim razie trzeba szybko przekazać aktorom żeby się już za nową robotą rozglądali. Powiedz tylko jeszcze... jeden czy dwa? bo cały w nerwach jestem.
0 0
odpowiedź
User
Staszek
gout kill
Oglądalność jest na trendzie spadkowym. Już teraz jest poniżej średniej stacji. Więc jeśli kolejny sezon również zanotuje spadek to będzie to końcówka serialu.
0 0
odpowiedź