SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Puls 2 najchętniej oglądanym kanałem w 4-12 w I półroczu. Stacja wyprzedziła Polsat, TVN i TVP ABC

Nowym liderem oglądalności wśród kanałów dziecięcych w I półroczu 2020 roku w grupie wiekowej 4-12 lat został Puls 2, który wyprzedził Polsat, TVN i TVP ABC. Stacja Telewizji Polskiej to najwyżej sklasyfikowany strictle dziecięcy kanał w zestawieniu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Wśród dzieci mających od 4 do 12 lat z czwartego na pierwsze miejsce w gronie wszystkich stacji telewizyjnych w Polsce w pierwszym półroczu 2020 roku awansował kanał Puls 2. Udział stacji w rynku telewizyjnym względem pierwszego półrocza 2019 roku zwiększył się o 29,28 proc. i wyniósł 9,49 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. Puls 2 to naziemna stacja, która nadaje wielogodzinne pasmo „Puls Kids” dla dzieci i ich rodziców.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Na drugie miejsce spadło TVP ABC, czyli najwyżej sklasyfikowany strictle dziecięcy kanał w zestawieniu. Jego udział zmniejszył się o 22,63 proc. do 8,53 proc.

Podium uzupełnia Polsat, którego udział zmalał o 16,09 proc. do 6,47 proc.

Oczko niżej znalazł się był Nick Jr, którego udział poszedł do góry o 61,91 proc. do 5,61 proc. Przed rokiem stacja była siódma.

Czwarty był TVN, który spadł z drugiej lokaty. Kanał zanotował stratę udziału o 31,98 proc. do 5,32 proc.

W pierwszej dziesiątce rankingu uplasowały się jeszcze takie stacje dziecięce, jak: Cartoon Network (3,89 proc. udziału; wzrost o 27,13 proc.) i Nickelodeon (3,52 proc. udziału; - 38,08 proc. - największy spadek wśród kanałów dziecięcych).

0,12 proc. udziału zanotował Da Vinci, którego wynik zwiększył się o 116,36 proc. - najbardziej wśród stacji dziecięcych.

Jak wygląda ranking oglądalności segmentu kanałów dziecięcych wśród wszystkich widzów (4+)? Tutaj też liderem w pierwszym półroczu 2020 roku była stacja TVP ABC. Jej średni udział wyniósł 1,06 proc. Zmniejszył się o 21,62 proc.

Drugi był Nick Jr, który w analizowanym okresie miał 0,70 proc. udziału (do góry o 56,37 proc.). Stacja awansowała z miejsca trzeciego.

Podium, z wynikiem na poziomie 0,41 proc. (spadek o 31,05 proc.), uzupełnia
Nickelodeon. Kanał przed rokiem był drugi.

Udział nie będącego strictle stacją dziecięcą Puls 2 w tym ujęciu wyniósł 2,02 proc.

W czerwcu 2020 roku liderem oglądalności wśród kanałów dziecięcych również było TVP ABC. W 4-12 jego udział zmniejszył się o 1,15 proc. do 8,83 proc. Była to druga najwyżej sklasyfikowana stacja w rankingu. Pierwsze miejsce należało do Puls 2 (11,57 proc.; do góry o 82,58 proc.).

Dołącz do dyskusji: Puls 2 najchętniej oglądanym kanałem w 4-12 w I półroczu. Stacja wyprzedziła Polsat, TVN i TVP ABC

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zmartwiony
Puls liderem? Jako dzieciak też oglądałem ciągle te same odcinki ciągle tych samych programów.
Zastanawiają mnie wysokie udziały Polsatu i TVN-u wśród dzieci. W ich ramówkach dominują przecież paradokumenty (w przypadku TVN-u dodatkowo szkodliwe, zwłaszcza dla dzieci).
0 0
odpowiedź
User
Iksiński
TVP ABC wiosną emitowała programy edukacyjne w ramach Szkoły TVP więc pewnie z tego wynika ta deklasacja...
0 0
odpowiedź
User
taka_prawda
TVP ABC ma ramówkę dla najmłodszych dzieci, te starsze muszą się posiłkować Pulsem czy innymi tematycznymi (jak Cartoon Network).

TVP niestety wciąż nie ma kanału dla nastolatków (i starszych dzieci), co odbije się w przyszłości. Jeśli telewizje nie chcą totalnego odpływu osób młodych (Netflix, gry) powinny utrzymywać przy sobie każdą grupę widzów od lat najmłodszych.
0 0
odpowiedź