SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Oglądający VoD chcą reklam w zamian za darmowe treści

Ponad połowa konsumentów na świecie oglądających programy w modelu video-on-demand (VoD) mocno lub w pewnym stopniu zgadza się z twierdzeniem, że zawarte w nich reklamy dają im dobre pomysły odnośnie nowych produktów do wypróbowania - wynika z badania Nielsena.

59 proc. badanych zadeklarowało, że nie mają nic przeciwko reklamom w programach VoD, o ile w zamian mogą oglądać darmowe treści. W ujęciu regionalnym, najwyższy odsetek wskazań odnotowano tutaj w Ameryce Północnej (68 proc.).

Jednocześnie konsumenci często narzekają na rodzaj reklam wyświetlanych w programach VoD: 2/3 (66 proc.) stwierdziło, że promują one produkty nie będące w kręgu ich zainteresowań.

>>> Za korzystaniem z VoD najbardziej przemawia wygoda, zniechęca ograniczona oferta programowa

>>> 65 proc. konsumentów na świecie ogląda programy w modelu VoD

Badanie "Nielsen Global Video-on-Demand Survey" zostało przeprowadzone przez firmę Nielsen w dniach 10 sierpnia - 4 września 2015 r. na grupie ponad 30 tys. internautów z 61 państw w regionie Azji i Pacyfiku, Europie, Ameryce Łacińskiej, regionie Bliskiego Wschodu i Afryki oraz Ameryce Północnej, reprezentatywnej ze względu na wiek i płeć.

Dołącz do dyskusji: Oglądający VoD chcą reklam w zamian za darmowe treści

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
eisP jisS
PS: ADMIN TO CENZURANCKA DZIWKA =)

PS: ADMIN TO CENZURANCKA DZIWKA =)

PS: ADMIN TO CENZURANCKA DZIWKA =)

PS: ADMIN TO CENZURANCKA DZIWKA =)

PS: ADMIN TO CENZURANCKA DZIWKA =)

PS: ADMIN TO CENZURANCKA DZIWKA =)

PS: ADMIN TO CENZURANCKA DZIWKA =)

PS: ADMIN TO CENZURANCKA DZIWKA =)


Netflix ze swoim podejściem w PL to dno.

TVN, zastanawiający jest wynik oficjalnej sondy TVN na tvn.pl/ekstra/3.html (lub kolejnej stronie) z pytaniem "Który program chciałbyś znowu zobaczyć?". Pytanie czy TVN wyciągnie z tego wnioski czy oleje ciepłym moczem jak to zwykł robić

PS: ADMIN TO CENZURANCKA DZIWKA =)

PS: ADMIN TO CENZURANCKA DZIWKA =)

PS: ADMIN TO CENZURANCKA DZIWKA =)

PS: ADMIN TO CENZURANCKA DZIWKA =)

PS: ADMIN TO CENZURANCKA DZIWKA =)

PS: ADMIN TO CENZURANCKA DZIWKA =)

PS: ADMIN TO CENZURANCKA DZIWKA =)

PS: ADMIN TO CENZURANCKA DZIWKA =)
odpowiedź
User
Zen
Ostatnio u kogos na telewizorze zobaczylem ile reklam daje teraz ipla przy materialach i bylem w szoku. Pare lat temu pmietam 2-3 minuty przed mayerialem, teraz 5 minut przed i co 5 minut bloki po 2-3 minuty. Jak sie ciesze ze w domu mam to wszystlo zablokowane, bo poswiecac godzine na zabaczenie 30 minutowego materialu to przesada.
odpowiedź
User
Patron
To świadczy o tym, że w XXI wieku społeczeństwo niestety coraz bardziej głupieje. Trzeba być totalnie odmóżdżonym, żeby chcieć oglądać reklamy i uważać je za coś pożytecznego. Ja tam wolę płacić za kontent premium i oglądać wszystko bez wstrętnych reklam. Mam wyższe wykształcenie i nie jestem głupi, a reklamy obrażają moją inteligencję, więc mówię im: "Nie".
odpowiedź