Nowy cykl wydawniczy gazety Dzień Dobry
Wydawnictwo DD Media zapowiada rozwój bezpłatnej gazety "Dzień Dobry", rozszerzając dotychczasowe wydania o poniedziałkowe edycje
W badaniach PBC tytuł będzie obecnie obejmowany w kategorii dzienników.
Gazeta "Dzień Dobry" zmienia swój cykl wydawniczy. Od 26 kwietnia na rynku będą pojawiać się 2 wydania tytułu: poniedziałkowe i piątkowe. Oznacza to, że "Dzień Dobry" w ramach Polskich Badań Czytelnictwa zostanie objęte monitoringiem w kategorii dzienników, nie jak do tej pory tygodników.
Nowe poniedziałkowe wydania "Dzień Dobry" będą dotyczyć bieżących wydarzeń, zgodnie z hasłem przewodnim: "Nie marnuj czasu, z nami lepiej zaplanujesz tydzień". W gazecie pojawi się stała kolumna "Wywiad Tygodnia", gdzie będą prezentowane rozmowy ze znanymi osobowościami świata kultury, polityki i biznesu. Oprócz tego w poniedziałki czytelnicy znajdą program telewizyjny na cztery dni tygodnia (poniedziałek - czwartek), rankingi najlepszych pozycji filmowych, książkowych i muzycznych, jak również rekomendacje miejsc, w których warto spędzić wolny czas.
"Rozszerzenie cyklu wydawniczego "Dzień Dobry" jest naturalnym rozwojem tytułu. Naszym celem jest wytyczanie trendów dla rynku prasy bezpłatnej oraz rozwijanie nowych propozycji dla reklamodawców - mówi Morten Lindholm, wiceprezes wydawnictwa DD Media. - Pragniemy stawać się coraz bardziej atrakcyjni dla naszych klientów".
W odróżnieniu od wydania weekendowego, dostarczanego bezpośrednio do domu czytelnikowi (zarówno mieszkańcom domków jednorodzinnych, jak i bloków) wydanie poniedziałkowe będzie rozdawane przez kolporterów m.in. na skrzyżowaniach. Większe wykorzystanie tego kanału dystrybucji ma na celu uczynienie tytułu bardziej zauważalnym, a jednocześnie ma pomóc w dotarciu do szerszej grupy nowych odbiorców.
"Jesteśmy największą gazetą bezpłatną o nietypowych rozwiązaniach reklamowych, w których nie mamy konkurentów" - tłumaczy Ewelina Bagińska. - "Takie projekty jak "Dzień Dobry na Fali" czy "Dzień Dobry w górach" nie mają jak dotąd odpowiednika, trafiają natomiast do atrakcyjnych dla reklamodawców segmentów rynku. Zmianie formuły wydawniczej towarzyszyć będzie multimedialna kampania promocyjna, wzbogacona o akcje konkursowe.
Redaktorem naczelnym gazety "Dzień Dobry" jest Urszula Korman-Hollanek.
Dołącz do dyskusji: Nowy cykl wydawniczy gazety Dzień Dobry