National Geographic promuje “Pułapki umysłu” (wideo)
Kanał National Geographic Channel kampanią reklamową wspiera premierę serii dokumentalnej “Pułapki umysłu”. Działania obejmują telewizję, prasę i internet.
Akcja promocyjna prowadzona będzie w telewizji (FOX, FOX Life, National Geographic Channel, Nat Geo Wild, Polsat, TVP1, TVP2 i TV 4), prasie (tygodniki telewizyjne, tygodniki opinii, magazyny popularnonaukowe) oraz internecie (Onet.pl, Gazeta.pl, Wp.pl. działania SEM oraz GDN prowadzone w ramach Google i YouTube oraz działania w social mediach).
Kampania rozpoczęła się 19 września i potrwa dwa i pół tygodnia.
Dodatkowo przygotowana została aplikacja konkursowa „Pułapki umysłu”, w której uczestnicy będą mieli okazję sprawdzić swoją wiedzę oraz spostrzegawczość. Konkurs startuje w niedzielę 22 września o godz. 21.00. Aplikacja dostępna jest na stronie pulapkiumyslu.pl.
Za strategię akcji odpowiedzialny jest dział marketingu FOX International Channels Poland, koncept kreatywny przygotowała agencja Krewcy Krawcy, aplikację konkursową przygotowała agencja Sfera, zaś media zakupił dom mediowy Vizeum.
Seria “Pułapki umysłu” opowiadająca o możliwościach umysłu będzie nadawana w National Geographic Channel w niedziele o 21.00 począwszy od 22 września br.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział National Geographic Channel w sierpniu br. wyniósł 0,45 proc. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: National Geographic promuje “Pułapki umysłu” (wideo)