MTV Mobile chce w rok pozyskać 500 000 użytkowników
Za tydzień Viacom International Media Networks oraz Polska Telefonia Cyfrowa wprowadzą na rynek nową ofertę komórkową pod marką MTV Mobile. - W ciągu roku chcemy pozyskać 500 tys. użytkowników - zapowiada Miroslav Rakowski, prezes PTC.
Oferta, której hasło brzmi "Gif me more", kierowana będzie do widzów należącego do Viacomu kanału MTV Polska, a głównie do uczniów i studentów. MTV Mobile zaoferuje im m.in. nielimitowane SMSy do wszystkich sieci w Polsce za darmo po każdym doładowaniu. Będąc w sieci MTV Mobile, odbiorcy zyskają też dostęp z telefonu do programów i seriali z oferty MTV (nie będzie na pewno programów z Vivy czy Comedy Central) oraz koncertów i teledysków - będą mogli je oglądać za darmo po każdym doładowaniu (poznaj szczegóły cenowe).
Kontent będzie można oglądać w ramach społecznościowej aplikacji Under The Thumb, która pozwoli też na dzielenie na dzielenie się ze znajomymi programami, czatowanie, a także będzie mieć opcję łączenia się z komputerem, by tam odtwarzać wspomniany kontent.
Kontent MTV pozostanie jednak nadal dostępny w sieci Orange. - Będą to inne pozycje i dodatkowo płatne - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Izabella Wilely, wiceprezes i dyrektor generalna Viacom International Media Networks na Polskę. Dla Viacomu, wejście w projekt MTV Mobile to dopełnienie oferty, obejmującej usługi telewizyjne, internetowe i VoD, poszerzenie zasięgu kontentu MTV oraz nowe przychody dla spółki. Wiley nie ujawnia jak one będą dzielone między nadawcą a PTC. Wiadomo, że Viacom poniesie część kosztów związanych z promocją nowej usługi.
- Brakowało w PTC marki skierowanej do młodych ludzi, opartej o komunikację społecznościową i kontent - podkreślał z kolei podczas konferencji MiroslawvRakowski, prezes PTC, która ma obecnie dwie brandy telefonii komórkowej: T-Mobile oraz Heyah. Umowa między PTC a Viacomem jest wieloletnia, ale strony nie ujawniają, na jak długo została zawarta.
Polska będzie siódmym krajem, w którym startuje MTV Mobile po Belgii, Francji, Holandii, Niemczech, Szwajcarii i Włoszech, ale w żadnym z nich partnerem nadawcy nie jest właściciel sieci T-Mobile. Jak ujawniła na konferencji Wiley, usługa w całej Europie ma już 2,5 mln użytkowników. Ale z Włoch z powodu zbyt małej liczby korzystających marka się wycofuje.
>>> Młoda widownia odwraca się od MTV - raport Wirtualnemedia.pl
Ambasadorem MTV Mobile w Polsce została piosenkarka Ewa Farna. Wprowadzenie marki na rynek wsparte będzie kampanią promocyjną, która obejmie m.in. telewizję, w tym kanały Viacomu. Mediaplan przygotował dom mediowy Value Media.
Dołącz do dyskusji: MTV Mobile chce w rok pozyskać 500 000 użytkowników