Media kluczowe dla proekologicznych zachowań kobiet
Prawie 3/4 brytyjskich kobiet uważa, że media odgrywają kluczową rolę w pomaganiu im, aby stały się bardziej przyjazne środowisku.
Z badania o nazwie 'Green Matters', przeprowadzonego przez brytyjską grupę wydawniczą IPC, wynika, że dla 72 procent kobiet media są najbardziej znaczącym czynnikiem, który sprawia, że są bardziej przyjazne środowisku.
Innym z ważnych czynników mających tutaj wpływ na kobiety są opinie znajomych oraz rodziny.
Spośród najbardziej wpływowych rodzajów mediów, badane najczęściej wskazywały na reklamę (59 procent), artykuły w czasopismach (42 procent) oraz internet (42 procent).
Z badania wynika również, że zdecydowana większość kobiet (86 procent) w poszukiwaniu ekologicznych informacji kieruje się do mediów. Najpopularniejszymi źródłami okazały się tutaj telewizja (65 procent), internet (58 procent) oraz prasa codzienna (45 procent).
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Media kluczowe dla proekologicznych zachowań kobiet