“Małe dranie” przegrywają z propozycjami TVP 2 i TVN-u
Trzy pierwsze odcinki nowego programu rozrywkowego Jedynki “Małe dranie” oglądało średnio 660 tys. widzów, mniej niż gromadziły nadawane w tym czasie pozycje emitowane przez Dwójkę i TVN.
Z danych Nielsen Audience Measurement, przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl, wynika, że średni udział programu w grupie 4+ wyniósł 10,27 proc., zaś w grupie komercyjnej 16-49 był jeszcze niższy, bo uplasował się na poziomie 8,27 proc.
W czasie nadawania “Małych drani” (soboty ok. 15.30) liderem rynku TV jest Dwójka, emitująca wtedy powtórki “Kocham Cię Polsko”, co daje jej 15,10 proc. udziału, zaś drugie miejsce zajmuje TVN (“Majka”, filmy fabularne; 14,91 proc.). Słabszy wynik od Jedynki notuje natomiast Polsat (“Się kreci”, “Rodzina zastępcza plus”; 8,55 proc.).
Większość widzów formatu stanowią kobiety. Program oglądają głównie widzowie po 45. roku życia, mieszkańcy małych i dużych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.
“Małe dranie” to program, w którym dzieci w wieku do 4 do 10 lat odwiedzają prywatne domy gwiazd, polityków czy znanych sportowców, a następnie przeprowadzają z nimi wywiady. Jest to polski format, stworzony przez firmę Mastiff Media Polska.
Oglądalność “Małych drani" odcinek po odcinku
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Data | Start | AMR | SHR % | SHR % |
11-09-2010 | 15:20 | 672 788 | 10,16% | 8,85% |
18-09-2010 | 15:31 | 655 014 | 9,96% | 8,11% |
25-09-2010 | 15:31 | 638 639 | 10,73% | 7,85% |
Średnia | 655 341 | 10,27% | 8,27% |
Widownia konkurencji w czasie emisji show
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | |
Stacja | AMR | SHR % |
TVP 2 | 963 600 | 15,10% |
TVN | 951 225 | 14,91% |
TVP 1 – Małe dranie | 655 341 | 10,27% |
Polsat | 545 846 | 8,55% |
Profil widowni programu
Wirtualnemedia.pl | ADH % | AFF | |
Płeć | Mężczyźni | 40,43% | 84 |
Kobiety | 59,57% | 115 | |
Wiek | 4-9 | 2,03% | 34 |
10-15 | 2,23% | 32 | |
16 - 19 | 1,94% | 34 | |
20 - 24 | 1,98% | 24 | |
25 - 29 | 7,29% | 82 | |
30 - 34 | 5,78% | 71 | |
35 - 39 | 4,92% | 69 | |
40 - 44 | 3,11% | 48 | |
45 - 49 | 10,08% | 142 | |
50 - 54 | 10,59% | 128 | |
55 - 59 | 10,85% | 143 | |
60+ | 39,18% | 201 | |
Wlk. miasta | Wieś | 36,56% | 94 |
< 50 tys. | 29,31% | 122 | |
50-100 tys. | 6,54% | 76 | |
100-200 tys. | 7,31% | 91 | |
> 200 tys. | 20,28% | 100 | |
Zawód | Top management | 5,61% | 72 |
Pracownicy średniego szczebla | 10,26% | 71 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 19,71% | 97 | |
Emeryci | 48,40% | 194 | |
Inni | 16,02% | 49 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 54,96% | 120 |
Średnie | 29,96% | 101 | |
Wyższe | 10,81% | 95 | |
Inne | 4,27% | 33 |
Dołącz do dyskusji: “Małe dranie” przegrywają z propozycjami TVP 2 i TVN-u