Liczba internautów odwiedzających strony z grami online maleje, liderem gry.pl
W ciągu ostatniego roku liczba polskich internautów odwiedzających witryny z grami online zmniejszyła się. Z internetowej rozrywki korzysta tyle samo kobiet co mężczyzn, a największą oglądalność takie witryny mają wśród młodzieży i dorosłych w wieku 15-34 lata - wynika z danych Gemiusa.
Witryny oferujące gry flash, gry online oraz portale związane z grami zebrały w czerwcu br. blisko 55 proc. polskich internautów. To o jedną dziesiątą mniej niż rok wcześniej.
Najwięcej użytkowników stron z grami online jest w wieku 25-34 lata (28 proc.), z wykształceniem średnim (33 proc.). Na drugim miejscu są ludzie młodzi - między 15. a 24. rokiem życia. W tej grupie wiekowej znajduje się 22 proc. widowni. Oglądalność stron internetowych z grami wśród kobiet i mężczyzn jest na identycznym poziomie (50 proc. kobiety, 50 proc. mężczyźni). Najczęściej na takie strony wchodzą osoby z grupy wiekowej 7-14 lat (66 proc.).
Najpopularniejszym portalem poświęconym grom w czerwcu br. był gry.pl, z ponad 2,7 miliona użytkowników. Na drugim miejscu jest goodgamestudios.com, z prawie dwumilionową liczbą użytkowników. Na trzecim miejscu rankingu znajduje się witryna gry-online.pl (ponad 1,7 miliona użytkowników).
>>> Najpopularniejsze serwisy tematyczne w czerwcu 2013 roku
Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania oglądalności witryn i aplikacji internetowych Megapanel PBI/Gemius. Badanie jest realizowane metodą panelową na reprezentatywnej próbie internautów, obejmuje kilka tysięcy polskich stron www.
Dołącz do dyskusji: Liczba internautów odwiedzających strony z grami online maleje, liderem gry.pl