SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Katastrofalna oglądalność TVP2 - w grupie komercyjnej poniżej 6 proc.

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującego Polsatu w okresie od 28 lipca do 3 sierpnia 2014 roku zwiększył się o 0,46 pkt. proc. do 11,09 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,65 pkt. proc. i wyniósł 10,92 proc. Na ostatniej pozycji podium ulokowała się TVP1. Jej wynik to 10,08 proc., po wzroście o 0,60 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce zajęła TVP2, która zanotowała najniższy tygodniowy udział w historii prowadzenia badań telemetrycznych (6,40 proc.; w dół o 0,39 pkt. proc.).

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak m.in. TV Puls (3,34 proc.; + 0,39 pkt. proc.), TV4 (2,95 proc.; + 0,24 pkt. proc.), Eska TV (0,93 proc.; + 0,15 pkt. proc.) czy Polo TV (również 0,93 proc.; + 0,06 pkt. proc.).

NAM

21.07 - 27.07

28.07 - 03.08

Lp.

Stacja

SHR %

SHR %

1

Polsat

10,63%

11,09%

2

TVN

10,27%

10,92%

3

TVP1

9,48%

10,08%

4

TVP2

6,79%

6,40%

5

TVN7

4,34%

4,05%

6

TVP INFO

4,06%

3,51%

7

TVN24

3,57%

3,46%

8

TV Puls

2,95%

3,34%

9

TV4

2,71%

2,95%

10

Polsat2

2,06%

2,04%

11

Puls 2

1,99%

1,91%

12

TVP Seriale

1,67%

1,66%

13

TVP Regionalna

1,23%

1,34%

14

TTV

1,36%

1,33%

15

Polsat News

1,23%

1,17%

16

TVP Rozrywka

1,18%

1,16%

17

TV6

1,01%

0,97%

18

Eska TV

0,78%

0,93%

19

Stopklatka

0,90%

0,93%

20

Polo TV

0,87%

0,93%

Dołącz do dyskusji: Katastrofalna oglądalność TVP2 - w grupie komercyjnej poniżej 6 proc.

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ani grosza
To tylko dowód, że TVP należy ograniczyć do jednego centralnego kanału i drugiego regionalnego - każdy region ma swój program (8 regionów, a nie dzisiejsze województwa i wojewódzkie telewizyjki), a reszta pa pa a komercja naprawdę wypełni tę lukę
0 0
odpowiedź
User
ogladacz
The voice of Poland, rodzinka.pl, baron24, szkoła życia, ja to mam szczęście - przyczyna upadku Dwójki. W jakim stopniu te programy spełniają misję publiczną? W żadnym, a jak jest jakiś ciekawy dokument to późno w nocy, bo te durnoty są oczywiście najważniejsze. I oni jeszcze chcą abonament?
0 0
odpowiedź
User
@ ani grosza
niecałe 17% tvp 1 i 2 w sumie to dowód na to, że firma jest CELOWO nieudolnie zarządzana i szykowana do prywatyzacji. trzeba zaniżyć wartość, a potem sprzedać. i wtedy dwójka wystrzeli w kosmos.
0 0
odpowiedź