Katastrofalna oglądalność TVP2 - w grupie komercyjnej poniżej 6 proc.
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującego Polsatu w okresie od 28 lipca do 3 sierpnia 2014 roku zwiększył się o 0,46 pkt. proc. do 11,09 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,65 pkt. proc. i wyniósł 10,92 proc. Na ostatniej pozycji podium ulokowała się TVP1. Jej wynik to 10,08 proc., po wzroście o 0,60 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce zajęła TVP2, która zanotowała najniższy tygodniowy udział w historii prowadzenia badań telemetrycznych (6,40 proc.; w dół o 0,39 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak m.in. TV Puls (3,34 proc.; + 0,39 pkt. proc.), TV4 (2,95 proc.; + 0,24 pkt. proc.), Eska TV (0,93 proc.; + 0,15 pkt. proc.) czy Polo TV (również 0,93 proc.; + 0,06 pkt. proc.).
NAM |
21.07 - 27.07 |
28.07 - 03.08 |
|
Lp. |
Stacja |
SHR % |
SHR % |
1 |
Polsat |
10,63% |
11,09% |
2 |
TVN |
10,27% |
10,92% |
3 |
TVP1 |
9,48% |
10,08% |
4 |
TVP2 |
6,79% |
6,40% |
5 |
TVN7 |
4,34% |
4,05% |
6 |
TVP INFO |
4,06% |
3,51% |
7 |
TVN24 |
3,57% |
3,46% |
8 |
TV Puls |
2,95% |
3,34% |
9 |
TV4 |
2,71% |
2,95% |
10 |
Polsat2 |
2,06% |
2,04% |
11 |
Puls 2 |
1,99% |
1,91% |
12 |
TVP Seriale |
1,67% |
1,66% |
13 |
TVP Regionalna |
1,23% |
1,34% |
14 |
TTV |
1,36% |
1,33% |
15 |
Polsat News |
1,23% |
1,17% |
16 |
TVP Rozrywka |
1,18% |
1,16% |
17 |
TV6 |
1,01% |
0,97% |
18 |
Eska TV |
0,78% |
0,93% |
19 |
Stopklatka |
0,90% |
0,93% |
20 |
Polo TV |
0,87% |
0,93% |
Dołącz do dyskusji: Katastrofalna oglądalność TVP2 - w grupie komercyjnej poniżej 6 proc.